اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سیمان فیروزکوه:

سیمان فیروزکوه واحد نمونه استاندارد در تهران شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سیمان فیروزکوه اعلام کرد: شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه واحد نمونه استاندارد و کیفیت در استان تهران شد.

سیمان فیروزکوه واحد نمونه استاندارد در تهران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حسین کاظمی صبح امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: این موفقیت در روزهای اخیر به دست آمده است و اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان تهران به همین منظور لوح سپاس و تندیس واحد نمونه استاندارد و کیفیت در استان تهران را به سیمان فیروزکوه اهدا کرد.
وی بیان کرد: گواهینامه‏های اخذ شده در شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه شامل پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران برای محصولات سیمان پرتلند تیپ دو، تیپ پنج و 425-1 است.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه اضافه کرد: اخذ نشان استاندارد ملی ایران برای محصولات سیمان پر مقاومت تیپ سه و 525-1 در دست اقدام بوده و همچنین سیستم مدیریت آزمایشگاه و کنترل کیفیت بر مبنای استاندارد ISO/IEC17025 در حال پیگیری است.
کاظمی با اشاره به اهداف و برنامه‏های آتی شرکت سیمان فیروزکوه افزود: شرکت سیمان فیروزکوه هم‏راستا با نیات استراتژیک هولدینگ مادر، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان (CIDCO)، اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌های داخلی خود را توسعه می‌دهد.
وی گفت: از سال 1387 نظام برنامه‏ریزی استراتژیک متوازن در شرکت و هولدینگ مستقر شده است.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه افزود: در این چارچوب اهداف کیفی و کمی و پروژه‌ها سالانه تعریف و پیگیری و جلسات فصلی در هولدینگ نیز بر اساس این چارچوب کاری دنبال می‌شود.
کاظمی بیان کرد: از جمله اهداف شرکت سیمان فیروزکوه می‏توان به مواردی چون تبدیل وام‏های گران قیمت به ارزان قیمت، مدیریت بهینه جریان نقدی و کاهش دوره وصول مطالبات، بررسی و ارائه راهکار برای رفع مشکلات و محدودیت‏های حمل و نقل محصول و توسعه شبکه عاملان توزیع و فروش وفادار به شرکت اشاره کرد.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه همچنین از توسعه نظام مهندسی فروش، ایجاد حداکثر هم‏افزایی با سایر شرکت‌های هولدینگ (خدمات فنی، نگهداری و تعمیرات، بازاریابی و مهندسی فروش) و بهسازی فضای عمومی کارخانه سیمان فیروزکوه خبر داد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول