اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین:

ورامین ۱۵ خرداد را در تاریخ به یادگار گذاشته است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین با اشاره به نقش‌‌آفرینی مردم ورامین در پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: ورامین ۱۵ خرداد را در تاریخ به یادگار گذاشته است.

ورامین ۱۵ خرداد را در تاریخ به یادگار گذاشته است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید‌مرتضی محمودی گلپایگانی دقایقی پیش در دیدار رئیس‌جمهور با مردم شهید‌پرور شهرستان ورامین در استادیوم تختی این شهر ضمن خیر مقدم به رئیس‌جمهور و هیئت دولت شهادت چهارمین کوکب آسمان ولایت عصمت حضرت امام سجاد(ع) را به همه پیروان مکتب اهل بیت به ویژه مقام معظم رهبری و دولت خدمتگذار و همه ملت ایران تسلیت گفت و از خدای متعال توقیف تبعیت از آن بزرگوار را مسئلت کرد.
وی خطاب به مردم گفت: تقوای الهی داشته باشید و از خدای متعال بترسید و بدانید همه به سوی خدا محشور می‌شویم و ما در حال سفر هستیم و دنیا جایگاه ابدی ما نیست و بنابر این کاری کنید که زمانی که از دنیا می‌روید در پیشگاه خدا رو سفید باشید.
محمودی با اشاره به فرمایشات امام سجاد(ع) گفت: امام سجاد(ع) می‌فرماید بدانید به سمت خدا می‌روید و اعمال شما از خوب و بد و آنچه بشر امتحان می‌دهد ثبت می‌شود.
امام‌جمعه ورامین تاکید کرد: توجه داشته باشید آنچه در دنیا انجام می‌دهید را در آخرت می‌بینید.
وی در ادامه خطاب به رئیس‌جمهور گفت: در این مدت چندین سفر به ورامین داشته‌اید و هر سفر برکاتی داشته است و این سفر نیز برکات خودش را داشته باشد.
محمودی با بیان اینکه موقعیت و زمان ویژه‌ای است عنوان کرد: ورامین 15 خرداد را در تاریخ به یادگار گذاشته است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: در ۱۵ خرداد و زمانی که احدی جرات حرف زدن نداشت مردم غیور این خطه در راه امام قیام کرده و با پای پیاده و کفن‌پوش به سمت تهران رفته‌اند.
وی در ادامه با بیان اینکه در 15 خرداد 42 مردم شهید پرور شهرستان ورامین در راه ولی فقیه خود قیام کرده‌اند، یادآور شد: در روز 15 خرداد مردم غیور ورامین کفن پوش و پای پیاده به سمت تهران حرکت کرده‌اند که در این مسیر عده‌ای شهید و عده‌ای مجروح شده‌اند و این سبب شد که نام ورامین در تاریخ ثبت شوند و مردم این خطه باید قدر خودشان را بدانند.
محمودی تاکید کرد: در طول دوران پیروزی انقلاب خیلی خدمت شده است و من که بیش از 35 سال در این شهر بوده‌ام این خدمات را حس می‌کنیم.
وی در ادامه عنوان کرد: در گذشته در این شهرستان ساواک مستقر بود اما راه درست و آب مناسبی وجود نداشت و مردم امنیت نداشته و اگر رساله امام را می‌دیدند آن فرد را به سختی مجازات می‌کردند.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در پایان تصریح کرد: امروز نفس آرامی می‌کشیم و در بهشت زندگی می‌کنیم و خدا نعمت را بر ما تمام کرده است و مسائلی نیز وجود دارد که آنها را به طور مکتوب به رئیس‌جمهور ارائه می‌دهیم و امید است در حد توان انجام شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول