اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری:

دیپلماسی با نشاط ایرانی در منطقه / غرب و آمریکا در منطقه شکست خورده‌اند

خبرگزاری فارس:معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: در حالی که دیپلماسی غرب و آمریکا در بسیاری از کشورها با شکست مواجه شده است، دیپلماسی ایران کار خود را با نشاط دنبال می‌کند.

دیپلماسی با نشاط ایرانی در منطقه / غرب و آمریکا در منطقه شکست خورده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قمی چهارشنبه شب در چهارمین همایش تجلیل از پژوهشگران دانشگاه معارف اسلامی با بیان اینکه دشمن همیشه در صدد است تا ذهن ما را نسبت به موضوعات اساسی منحرف سازد، اظهار داشت: امروز بیش از 80 درصد فیلم‌ها را هالیوود می‌سازد و همچنین 300 شبکه ماهواره‌ای تاسیس کردند تا شیوه و اخلاق زنان مسلمان را به سمت لیبرال شدن سوق دهند.
وی با بیان اینکه ما باید پاسخگو باشیم که در این شرایط حساس چه اقدامی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان انجام داده‌ایم، تصریح کرد: ما نباید دچار غفلت شویم، کسی فکر نمی‌کرد که در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انقلاب مردم مصر نیز به نتیجه برسد و مبارک از حکومت ساقط شود.
معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه امروز تمام جهان تشنه معارف اهل‌بیت و اسلام ناب هستند، بیان داشت: امروز ستون اصلی مکتب اهل‌بیت(ع) در ایران بنا نهاده شده است و البته طناب‌های نگه‌داشتن این ستون در تمام جهان متصل شده است و ما نباید اجازه دهیم که این طناب‌ها در مصر، تونس، لیبی و ... از هم گسسته شود.
وی با بیان اینکه ما باید بیاندیشیم که در برابر بیداری اسلامی چه انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی از یک موقعیت ویژه‌ در جهان برخوردار است و در حالی که دیپلماسی غرب و آمریکا در بسیاری از کشورها با شکست مواجه شده است، دیپلماسی ایران کار خود را با نشاط دنبال می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قمی ادامه داد: ما باید تولید محتوای دینی برای تشنگان معارف اهل‌بیت(ع) در جهان داشته باشیم و اجازه ندهیم که دشمن توطئه‌های خود را علیه مسلمانان محقق سازد.
وی با بیان اینکه هیچ‌کس فکر نمی‌کرد که روزی عراق به‌دست دوستداران اهل‌بیت(ع) اداره شود، اظهار داشت: امروز حماس و حزب‌الله به مسلمانان جهان نشان داده‌اند که تنها راه پیروزی مقاومت است.
معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری گفت: استادی که بتواند در کلاس معارف اسلامی خدا را اثبات کند در دانشگاه‌های بین‌المللی نیز می‌تواند این مهم را انجام دهد و ما باید به سمتی گام برداریم که بتوانیم در تمام جهان معارف اهل‌بیت(ع) و اسلام ناب محمدی را گسترش دهیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول