اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

۹ دی خط بطلانی بر نقشه‌های بدخواهان نظام کشید

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: حماسه روز نهم دی سال 88، تجلی بصیرت و عشق به ولایت و رهبری بود و خط بطلانی بر نقشه‌های مزدوران و بدخواهان نظام کشید.

۹ دی خط بطلانی بر نقشه‌های بدخواهان نظام کشید
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان، حسن عباسی شب چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: نهم دی سال 88 روز بیداری و بصیرت ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان انقلاب و رهبری بود.
وی افزود: در این روز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به صورت خودجوش در اقدامی ماندگار برای دفاع از اسلام و ولایت به خیابان‌ها آمده و بساط فتنه‌گران و حامیان آنان را برچیدند.
این مسئول با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره با هوشیاری و آگاهی مثال زدنی در عرصه‌های دفاع از نظام اسلامی حاضر بودند، تصریح کرد: در نهم دی سال 88 ملت بزرگ ایران هوشمندانه وارد عرصه شدند و در مقابل فتنه‌انگیزی دشمنان و عوامل داخلی آنان ایستادند و حماسه‌ای ماندگار در تاریخ ایران اسلامی آفریدند.
وی تاکید کرد: بزرگداشت نهم دی در ادامه حمایت‌های بی‌دریغ مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی از نظام جمهوری اسلامی و از آرمان‌های امام راحل و اهداف بلند شهدای انقلاب اسلامی است.
این مسئول گفت: مردم در این حماسه عظیم از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، که مرهون زحمات مردم انقلابی ایران و خون پاک شهیدان است، صیانت و حراست کردند.
عباسی اظهار داشت: نهم دی، روز عشق و علاقه مردم به رهبری، نظام و انقلاب بود و با حضور گسترده مردم در راهپیمایی این روز تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی شد.
وی تصریح کرد: حماسه روز نهم دی سال 88، تجلی بصیرت و عشق به ولایت و رهبری بود و حضور آگاهانه ملت ایران در راهپیمایی این روز بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و خط بطلانی بر نقشه‌های مزدوران و بدخواهان نظام کشید.
این مسئول افزود: دشمنان بدانند که فرزندان نظام اسلامی ایران به هیچ فرد، گروه و یا ملتی اجازه نخواهند داد که خون شهدا پایمال شود.
عباسی ادامه داد: مردم در صحنه‌های گوناگون انقلاب تا کنون امیدهای پوشالی دشمنان اسلام به ویژه آمریکای جهانخوار را تبدیل به یأس کرده است چرا که ملت بیدار ایران هرگز دچار شبیخون دشمن نمی‌شود و شکست نمی‌خورد.
فرماندار بوکان گفت: نهم دی، حول محور ملت و ولایت بوده و تبییت ابعاد حماسه‌ای که در این روز خلق شد برای نسل حاضر و نسل‌های آینده ضرورت دارد.
عباسی اعلام کرد: مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه و منسجم خود در راهپیمایی نهم دی سال 88 نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و در مقابل فتنه‌گران خواهند ایستاد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول