اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرارسیدن دهه بصیرت؛

مسابقه یوم‌الله 9 دی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر بنیاد حماسه دفاع قم گفت: همزمان با فرارسیدن یوم‌الله نهم دی ماه مسابقه وبلاگ‌نویسی، پیامک، عکس و دل نوشته برگزار می‌شود.

مسابقه یوم‌الله 9 دی برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد حماسه دفاع قم، محمود درویش تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع نهم دی ماه که رهبر فرزانه انقلاب این روز را به عنوان یوم‌الله اعلام کردند، بنیاد حماسه دفاع اقدام به برگزاری این مسابقه در سراسر کشور کرده است.
درویش عنوان کرد: این بنیاد می‌کوشد تا به بیانات مقام معظم رهبری لبیک گفته و با برنامه‌ریزی‌های مختلف در راستای گسترش منویات ایشان تلاش کند.
دبیر بنیاد حماسه دفاع قم با بیان اینکه مطالب مربوط به مسابقه در وب سایت www.nohedaymah.pelakfa.com درج شده است، بیان کرد: همه اقشار مختلف از سراسر کشور می‌توانند در این مسابقه شرکت کرده و مطالب خود را از طریق آدرس ایمیل nagofteha.9day@gmail.com و یا شماره پیامک 3000141459 ارسال کنند.
وی در خصوص زمان برگزاری این مسابقه گفت: علاقهمندان می‌توانند از 29 آذر ماه تا نهم دی ماه آثار خود را ارسال کنند و کمیته داوری تا 19 دی ماه آثار برتر را معرفی و صاحبان آثار با اهدا جوائز نفیسی تجلیل خواهند شد.
درویش تاکید کرد: نهم دی ماه به عنوان روز بصیرت مردمی است و باید این روز را گرامی بداریم و با برگزاری برنامه‌های مختلف در زنده نگه داشتن این روز مهم که مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز هست، تلاش کنیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول