اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهرنگ خبر داد:

گرامیداشت 9 دی با 30 عنوان برنامه در کوهرنگ

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: به‌مناسبت گرامیداشت حماسه تاریخی نهم دی افزون بر 30 عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی، هنری و ورزشی در این شهرستان برگزار می‎شود.

گرامیداشت 9 دی با 30 عنوان برنامه در کوهرنگ
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ستار خیری بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری حماسه نهم دی‌ماه در این شهرستان، اظهار داشت: 9 دی روز فراموش‌نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که نشان داد بصیرت، اطاعت و پیروی از ولایت فقیه چگونه توانست فتنه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی کند و بار دیگر سبب عظمت و عزت ایران اسلامی در جهان شود.
وی با بیان اینکه ملت ولایت‌مدار و حامی اصول و ارزش‌های اسلامی و انقلابی هرگز در برابر ناهنجاری‌ها کوتاه نمی‌آید، گفت: همین عامل سبب رقم خوردن حماسه بزرگ 9 دی شد.
خیری با بیان اینکه دشمنان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش داریم برنامه‌ریزی کرده‌اند، گفت: برهمین اساس لازم است تا با هوشیاری مردم و هدایت رهبری تمام فتنه‌ها و دسیسه‌های آنان خنثی شود.
فرماندار شهرستان کوهرنگ در ادامه با بیان اینکه رمز موفقیت نظام اسلامی تأسی از دستورات اسلام است، گفت: دشمن درصدد است از این انتخابات هم به عنوان فرصتی برای چالش و تهدید استفاده کند اما همدلی و هوشیاری شما همه ترفندهای دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به‌مناسبت گرامیداشت نهم دی، گفت: نواختن زنگ بصیرت، برپایی سخنرانی در ۹ مدرسه سطح شهرستان و تبیین حماسه نهم دی در این مدارس و اجرای گروه سرود ۸۸ نفره در مصلی نماز جمعه، برپایی نمایشگاه بصیرت، برگزاری نهضت روشنگری از مهم‎ترین برنامه‎های نهم دی ماه در سال‎جاری خواهد بود.
خیری با اشاره به اینکه 9 دی، اثبات پایداری ملت در خط ولایت بود، اذعان داشت: دشمنان که خواب آشفته‌ای برای نظام و انقلاب دیده بودند، گمان نمی‌کردند که طومار آنان با چنین سیل خروشانی از سوی ملت در هم پیچیده و دسیسه‌هایشان برملا شود.
این مسئول اضافه کرد: بصیرت مردم با ایمان و انقلابی ایران اسلامی در روز نهم دی ماه تجلی یافت و نقطه پایانی بر همه فتنه‌گری‌هایی گذاشت که بدخواهان داخلی به کمک دشمنان خارجی علیه نظام تدارک دیده بودند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول