اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر نفت صورت گرفت؛

بررسی مصوبات سفر چهارم هیئت دولت به فارس

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: مصوبات دور چهارم سفر دولت به استان فارس با حضور وزیر نفت مورد بررسی قرار گرفت.

بررسی مصوبات سفر چهارم هیئت دولت به فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، جعفر قادری اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر نفت، سه تن از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و معاون عمرانی استانداری فارس برگزار شد، طرح‌ها و مصوبات پیشنهادی سفر چهارم هیئت دولت به فارس مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
نماینده شیراز در خانه ملت مهم‌ترین محورهای بحث این جلسه را طرح‌ها و پروژه‌هایی ذکر کرد که باید با مشارکت و حمایت وزارت نفت اجرایی شود.
وی، احداث و تکمیل پالایشگاه دوم شیراز، احداث و بهره‌برداری از واحدهای پتروشیمی در استان فارس، تکمیل و راه‌اندازی خط اتیلین مرکزی که از پارسیان آغاز و به فیروزآباد و واحدهای پتروشیمی در این استان ادامه می‌یابد، مشارکت در تکمیل و احداث سد هایقر و خطوط انتقال آب آن به مناطق جنوبی فارس، کمک وزارت نفت به مراکز علمی و واحدهای دانشگاهی در استان فارس، کمک و همکاری وزارت نفت در ساخت دکل‌های حفاری در شیراز و استان فارس، مشارکت وزارت نفت در احداث و تکمیل خطوط ریلی شیراز- بوشهر - عسلویه و همچنین خط ریلی شیراز - اهواز را از جمله این مصوبات عنوان کرد.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق مجلس افزود: در این جلسه علاوه بر طرح‌ها و پروژه‌هایی که در سفر چهارم مورد تبادل‌ نظر و تصویب قرار گرفت، مصوبات سفرهای قبلی دولت و مقام معظم رهبری به فارس نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نسبت به انجام تعهدات وزارت نفت در مورد مصوباتی که تا کنون اجرایی نشده است نکاتی مطرح شد و وزیر نفت قول مساعد داد تا تعهدات و کمک‌های وزارت نفت در مصوبات قبلی اجرایی و عملیاتی شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول