اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش:

ورزش کیش روزهای پرکاری پیش رو دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست موسسه ورزش و تفریجات سالم کیش از برگزاری سه رویداد و همایش ورزشی طی اوایل دی ماه در این جزیره خبر داد و گفت: ورزش کیش روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.

ورزش کیش روزهای پرکاری پیش رو دارد
فرشید چچانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: مسابقات تفریحی ورزش همگانی و همچنین پیاده روی خانوادگی با هدف ایجاد شادابی و نشاط بین کیشوندان در روزهای پنج شنبه و جمعه پیش رو برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به نیاز ساکنان کیش به برگزاری چنین رویدادهایی تصریح کرد: موقعیت جغرافیایی جزیره کیش به طور طبیعی مشکلات روحی را برای کسانی که در دراز مدت حضور داشته باشند به وجود خواهد آورد و لذا ما وظیفه خود می‌دانیم تا با برپایی چنین فعالیت‌های ورزشی این معضل را به حداقل ممکن برسانیم.
این مسئول ورزشی در جزیره کیش از برگزاری همایش ژیمناستیک در پنجم دی ماه خبر داد و گفت: به مناسبت روز جهانی ژیمناستیک همایش ویژه این روز در سالن میرمهنا برگزار خواهد شد و در نظر داریم با معرفی بیشتر این ورزش زیبا فعالیت‌های صورت گرفته را به نمایش بگذاریم.
چچانی با اشاره به حضور تیم تیراندازی با تفنگ بادی جزیره کیش در مسابقات لیگ دسته سوم کشور تاکید کرد: این تیم متشکل از سه ورزشکار به نام‌های مقصود مرادی، خسرو خادمی، محمد صفری فردا عازم مشهد محل برگزاری این مسابقات خواهند شد.
سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در پایان گفت: لیگ فوتبال باشگاه‌های این جزیره هم از بیست و دوم دی ماه با انجام بازی افتتاحیه بین تیم‌های امید کیش و صیادان کلید خواهد خورد و این مسابقات گرما بخش ورزش این جزیره خواهد شد.
یادآور می‌شود، در روز هشت آذرماه پس از برکناری عبدالرضا میرشفیعی از سمت مدیر عاملی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، فرشید چچانی با حفظ سمت مدیریت نظارت بر خدمات گردشگری به عنوان سرپرست این موسسه منصوب شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول