اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان:

نماز جماعت موجب ناامیدی دشمن می‏شود

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان تاکید کرد: اقامه نماز جماعت موجب ناامیدی دشمنان انقلاب می‏شود و باید بیشتر به آن توجه شود.

نماز جماعت موجب ناامیدی دشمن می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، حجت‏الاسلام جعفر رعایتی در همایش نماز اول وقت بازار که با حضور بازاریان و امامان جماعت بازار در امامزاده یحیی سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اقامه نماز جماعت باعث ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام می‏شود.
مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان، با اشاره به نقش نماز جماعت در همبستگی مردم مومن افزود: در دوران جنگ نماز جماعت موجب تقویت روح همبستگی و اتحاد بود و مهم‏ترین دلیل پیروی جبهه حق علیه باطل توسعه ایمان از طریق صفوف جماعت بود.
وی بیداری اسلامی کشورهای دیگر را برگرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: نقطه آغازین و طلایی انقلاب‏های مردمی در خاورمیانه توجه به نقش اساسی دین است که در برگزاری نمازهای جماعت و تکبیرهای مردم این کشورها تجلی یافته است.
رعایتی اظهار داشت: در به غنیمت گرفتن پهباد جاسوسی آمریکا «آر.کیو 170» علاوه بر علم جوانان این کشور، قدرت و عنایت خداوند نیز یاری‏دهنده انقلاب اسلامی بوده است.
همچنین داور دوست محمدی، مدیر سازمان بسیج اصناف سپاه استان سمنان در ابتدای این همایش، نقش اصناف و بازاریان را در هشت سال دفاع مقدس بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: پس از دفاع مقدس نیز بازاریان همیشه یاری‏دهنده انقلاب اسلامی بوده‏اند و بسیاری از تهدیدات اقتصادی دشمنان با همت بازاریان متدین ایران اسلامی نقش بر آب شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح هدفمندی یارانه‏ها خاطرنشان کرد: همکاری و همیاری اصناف و بازاریان و مدیران اتحادیه‏های صنفی در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‏ها بسیار پررنگ بود و این ناشی از درک متقابل دولت و بازاریان بوده است.
دوست‏محمدی در پایان یکی از اهداف اصلی برگزاری این همایش را احیای اقامه نماز جماعت باشکوه و تعطیل صنوف به هنگام نماز جماعت عنوان کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول