اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته پژوهش؛

50 فناور برتر مازندران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در مراسم اختتامیه دوازدهمین هفته پژوهش و فناوری استان مازندران،50 فناور برتر مازندران تجلیل شدند.

50 فناور برتر مازندران تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عصر امروز در مراسم تجلیل از فناوران به مناسبت هفته پژوهش و فناوری استان مازندران از 50 نفر از پژوهشگران برتر استان مازندران تجلیل شد.
در این مراسم از پروین اصلانی آملی که در 16 المپیاد دانشجویی کشور حایز رتبه شد، تجلیل به عمل آمد.
در ادامه این مراسم، از ابوالحسن نبوی از دانشگاه پیام نور مازندران در رشته فیزیک، نوید حسن‌زاده در رشته مهندسی برق از دانشگاه صنعتی بابل تجلیل شد.
مسئولان مازندرانی در ادامه از فعالیت‌های عرفان معادی امیری، آرین انتظاری از دانشگاه صنعتی بابل در رشته مهندسی برق و رسول باغبانی جویباری، علی اصغر اسماعیل‌پور، سعید خوشحال و زهرا اسحاقی دانشجویان فناور رشته شیمی دانشگاه صنعتی بابل نیز تجلیل کردند.
این مراسم با تجلیل از یعقوبعلی حاجی لویی، کامران مصلح خرمی، عادل‌رضا ترحمی از دانشجویان دانشگاه صنعتی بابل در رشته مهندسی عمران ادامه یافت.
دیگر پژوهشگرانی که در این مراسم تجلیل شدند این بار در رشته مهندسی مکانیک و از دانشگاه صنعتی بابل به نام‌های محمدکاظم صدوقی، سید نساء دشتسانی و محسن حیدری و همینطور یوکابد صدری دیگر پژوهشگری بود که در رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی بابل نیز مورد تجلیل قرار گرفت.
مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر در ساری با معرفی معصومه طاهریان به عنوان پژوهشگر برتر در رشته الهیات و معارف ادامه یافت.
 پژوهشگران دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی ساری نیز در این دوره با معرفی معصومه طاهریان، آناهیتا ولی الله، فریبا کجوری و فریما دعایی به عنوان پژوهشگران برتر نیز جوایز خود را از مسئولان استانی و دانشگاهی دریافت کردند.
دانشگاه علوم و فنون مازندران با حضور کاوه مهدی‌پور در رشته مهندسی کامپیوتر نیز مورد تجلیل قرار گرفت و دیگر دانشجوی این دانشگاه، مریم عمویی در رشته الهیات و معارف نیز جزء پژوهشگر برتر در این رشته انتخاب شد.
بیشترین پژوهشگر برتر معرفی شده در بین دانشگاه‌های مازندران اختصاص به دانشگاه بزرگ مازندران داشت که در آن نسرین کریمی اسکویی، مهدی نجفیان و المیرا دلقانی در رشته الهیات و معارف اسلامی به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شدند.
مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر عضو دانشگاه بزرگ مازندران با معرفی پژوهشگران برتر در رشته آمار ادامه یافت که سمیرا رهنمای، سیما نوری جویباری، امیر حسین کرمی و حمیدرضا مسافری  با معرفی آثار خود به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
دیگر پژوهشگران برتر دانشگاه مازندران داوود آقامرادنژاد در رشته حقوق، علی صادقی و مجید رجب‌زاده در رشته ریاضی و طیبه غزنوی در رشته زبان و ادبیات فارسی نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.
پژوهشگران دانشگاه مازندران در رشته شیمی نیز با معرفی رامین رضایی، کوثر بابانژاد، عاطفه حاجی پور و آسیه حیدریان نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.
پژوهشگران دانشگاه مازندران در رشته علوم اقتصادی نیز با معرفی مهدیه اکبری روشن، مجتبی محمدیان، علی حاجیان، محدثه صف شکن و طیبه آهنگرانی نیز تقدیر شدند.
در پایان این مراسم نیز از دو دانشجوی فیزیک دانشگاه دانشگاه پیام نور مازندران زینب شعبان و سمانه فکوریان تجلیل شد.
انتهای پیام/ر10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول