اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان اردبیل:

پلیس همراه صدیق مردم است / تعارفی با متخلفان نداریم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: پلیس همراه صدیق و یار و یاور مردم در تمام صحنه‌ها است و حضور ما سبب آرامش و اطمینان خاطر مردم می‌شود.

پلیس همراه صدیق مردم است / تعارفی با متخلفان نداریم
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار علی روستایی عصر امروز در مراسم پایان دوره آموزشی و اخذ درجه فراگیران مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین‌شهر اظهار داشت: پلیس در همه احوال همراه و همپای مردم در برقراری امنیت، آرامش و اعتمادآفرینی است و به یقین مردم بزرگ‌ترین پشتوانه و حمایت‌کننده در هدایت و رهروی پلیس به سمت انجام شایسته‌ترین خدمات است.
وی با اعلام این‌که پلیس ترس و واهمه‌ای از دشمنان و فرصت‌طلبان داخلی و خارجی ندارد، تصریح کرد: پلیس دشمن خلافکاران است و به هیچ کس در هر جایگاه و لباسی اجازه نمی‌دهد به حق و حقوق مردم تعرض کنند.
روستایی ولایت‌پذیری و ولایتمداری را شاخص‌ترین و ارزشمندترین برجستگی پلیس در نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد و ادامه داد: پلیس به فرماندهی مقتدر، با بصیرت و با عظمت که حافظ و نگهبان حدود دین مبین است، افتخار می‌کند و در رکاب ولی فقیه را بزرگ‌ترین ارزش و نعمت برای خود به حساب می‌آورد.
این مسئول یکی از ویژگی‌های پلیس مؤمن و متعهد را اخلاق‌مداری در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: پلیس در عین این‌که با کسی تعارف ندارد با متخلفان برخورد قاطع و شدید می‌کند و هرگز در این عرصه کوتاه نمی‌آید.
وی با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی زیر سئوال بردن ابهت و حاکمیت انقلاب را با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم مورد هجمه و سخت‌ترین تهدیدها قرار داده است، اضافه کرد: دشمن بداند که در اراده این ملت چنین حرکت‌هایی هیچ تأثیری نمی‌گذارد.
به گزارش فارس، فرمانده انتظامی استان اردبیل نزدیکی انتخابات و آمادگی پلیس را برای مقابله با هرگونه تنش و ناهنجاری اجتماعی یادآور شد و ادامه داد: ما از کاندیداها خواسته‌‌ایم حدود و مقررات و قوانین را رعایت کنند و هرگز اجازه ندهند افراد خودسر و گاه برخی هنجارشکنان حدود تعیین شده را بشکنند.
وی خدمتگزاری پلیس را شایسته‌ترین خدمتگزاری در عرصه ایجاد امنیت و برقراری آرامش در جامعه دانست و از این نیرو به عنوان شایسته‌ترین خدمتگزار نظام و یار و صدیق مردم یاد کرد.
روستایی همچنین پیشگیری را از راهبردهای نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: ما در تمام حوزه‌ها با پیشگیری و مقدم شمردن آن بر خدمات‌رسانی سر صحنه تلاش کردیم تا میزان جرم و جنایت و تخلفات به حداقل برسد.
وی کاهش 43 درصدی آمار تصادفات جاده‌ای را در استان اردبیل نتیجه توجه و عملی شدن این شعار برجسته اعلام کرد.
روستایی همچنین از اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی از اول دی ماه خبر داد و بر رعایت قوانین و مقررات و کاستن از جرائم توسط رانندگان و برخی متخلفان حوزه راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.
علی کوه‌نژاد فرمانده مرکز آموزش انتظامی شهید بیگلری مشگین‌شهر نیز تصریح کرد: ‌این مرکز با ارایه 381 ایده جدید و مقاله به مرکز مطالعات و تحقیقات ناجا جز مراکز آموزشی درجه یک کشور است که این موفقیت با پشتیبانی مخلص‌ترین نیروها به دست آمده است.
در این مراسم که امام جمعه مشگین‌شهر نیز حضور داشت پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا به نماینده فراگیران درجه اعطا شد.
در ادامه این مراسم نمایش‌های مختلف رزمی و انفرادی در میدان اجرا شد.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول