اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

9 دی میثاق دوباره ملت با ولایت فقیه بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خورموج گفت: ملت ایران با خلق حماسه 9 دی بار دیگر با ولایت فقیه و رهبر خود تجدید میثاق کردند.

9 دی میثاق دوباره ملت با ولایت فقیه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، حجت الاسلام عبدالحسین مصلح صبح امروز در نشست شورای اداری دشتی اظهار داشت: عوامل فتنه تصور می‌کردند که با هجمه به خیمه‌های حسینی و عاشورایی ملت ایران آن هم در ایام محرم و دست زدن به برخی اقدامات شنیع می‌‌توانند اهداف شوم خود را تداوم بخشند.
این مسئول افزود: اما حماسه 9 دی و حضور میلیونی مردم انقلابی ایران اسلامی همه آنها را در اهدافشان زمین‌گیر و رسوا کرد.
مصلح ادامه داد: در روز 9 دی انقلاب اسلامی مردم با بصیرت و آگاه تمام فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند و اجازه ندادند دشمنان به اهداف شوم خود برسند.
وی تصریح کرد: مردم در حماسه بزرگ و تاریخی 9 دی میثاقی دوباره با ولایت فقیه بستند.
امام جمعه خورموج یادآورشد: 9 دی روز فراموش نشدنی است و در تاریخ ثبت شد و مردم با حضور خود و با بصیرت، اطاعت و پیروی از ولایت فقیه توانستند فتنه‌های دشمنان این مرز و بوم را خنثی کنند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی نیز در این نشست با اشاره به برگزاری ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان یادآور شد: دهه فجر انقلاب اسلامی به ملت بزرگ و با فرهنگ ایران اسلامی عزت و عظمت بخشید.
حجت الاسلام سعید توکلیان گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران را در سراسر جهان سربلند کرد و مایه افتخار مسلمانان شده است.
وی ابراز داشت: نقش ولایت فقیه در برهه‌های مختلف زمانی انقلاب به ویژه در دهه مبارکه فجر بسیار عظیم و تاثیرگذار بود.
توکلیان ادامه داد: مردم با بصیرت کشورمان همواره با پیروی از ولایت فقیه و منویات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توانسته‌اند از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی یادآور شد: ملت بصیر ایران توانسته‌اند با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب جایگاه مسلمانان را در جهان ارزش بخشند.
توکلیان پیروزی بزرگ اخیر توسط پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) را به مردم ایران تبریک گفت.
وی تصریح کرد: به غنیمت گرفتن هواپیمای مدرن جاسوسی بدون سرنشین آمریکا توسط پاسداران و شناسایی و دستگیری جاسوس سیا توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) رسوایی بزرگی برای امریکا بود.
این مسئول بر حضور اقشار مختلف مردم در برگزاری مراسم 9 دی تاکید کرد و افزود: باید بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کنیم تا دشمنان بدانند ملت ایران همیشه هوشیار و در صحنه هستند.
وی با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر بیان کرد: در ایام دهه فجر 11 کمیته از جمله فرهنگی، قرآن و نهج البلاغه، پشتیبانی، امنیتی، کارگری و کشاورزی، اطلاع رسانی، بانوان، ورزشی، دانش آموزی و دانشجویی و کمیته نمایشگاه در شهرستان دشتی تشکیل شده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول