اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت حداکثری مردم؛

انتخابات مجلس الگوی انتخاباتی می‎شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهرنگ گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید به عنوان الگوی انتخاباتی اسلامی به سایر جوامع ارائه شود.

انتخابات مجلس الگوی انتخاباتی می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام حسین مالکی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری حماسه نهم دی‌ماه در این شهرستان، از حماسه نهم دی ماه با نام غدیر انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: حماسه نهم دی‌ماه به خاطر اسلام، امام، انقلاب و رهبری معظم بوده است.
وی ماندگاری حماسه نهم دی‌ماه که موجب بیمه شدن انقلاب اسلامی شد را خواستار شد و گفت: حماسه 9 دی یکی از شورانگیزترین حماسه‌های بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که گرامیداشت این حماسه ماندگار و انتقال مفاهیم آن به نسل جوان موجب تدام انقلاب اسلامی خواهد شد.
مالکی ادامه داد: در این روز تاریخی سران فتنه در داخل کشور با شکست سنگینی رو به رو شده و در خارج کشور نیز دشمنان نظام اسلامی با ناکامی مواجه شدند.
امام جمعه کوهرنگ با بیان اینکه حماسه بزرگ 9 دی قدرت‌نمایی مردم و نظام را در برابر صف‌آرایی جبهه نفاق و استکبار جهانی نشان داد، تصریح کرد: حضور مردم ولایت‌مدار و بابصیرت بار دیگر شکست بسیار سنگینی برای فتنه‌گران و حامیان خارجی آنها به وجود آورد.
وی تأکید کرد: مردم با بصیرت و ولایت‌مدار با پایبندی به اسلام ناب، آرمان‌های امام، شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اتحاد و یکپارچگی خود را به جهانیان به نمایش گذاشتند.
مالکی با تاکید بر هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دشمنان در انتخابات ضعیف کردن حضور ملت، بیان تقلب در انتخابات و ایجاد فتنه است.
وی با اشاره به بیداری اسلامی و برگزاری انتخابات در این کشورها گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی باید به عنوان الگوی انتخاباتی اسلامی به سایر جوامع ارائه شود.
امام جمعه کوهرنگ تصریح کرد: با تلاش ملت و مسئولان در این انتخابات نیز تمام توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول