اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی کاشان خبر داد:

آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان کاشان از آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در این شهرستان خبر داد.

آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی نطاقی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح نظارت بر کالاهای پرمصرف شب یلدا که تا 30 آذرماه ادامه دارد، انواع میوه، شیرینی‌جات، آجیل و خشکبار در اولویت بازرسی بازرسان قرار دارد.
وی در ادامه از شناسایی 22 واحد متخلف در طرح نظارتی ویژه ورود حجاج بیت الله الحرام و ماه محرم خبر داد و افزود: این تعداد واحد متخلف از 378 واحد صنفی و خدماتی این شهرستان از 12 آبان تا 9 آذرماه جاری شناسایی شدند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کاشان جریمه این واحدها را بیش از یک‌میلیون و 885 هزار ریال و تعداد شکایات مردمی اخذ شده توسط این اداره را در این مدت 38 مورد ذکر کرد.
به گفته وی در طرح نظارتی ویژه ورود حجاج بیت‌الله الحرام و محرم، میوه، شیرینی، برنج، روغن خوراکی، حبوبات، چای، قند و شکر، ظروف یک بار مصرف، تالار و رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و دام زنده در اولویت نظارت بازرسان این اداره قرار گرفت.
نطاقی، گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت و صادر نشدن صورتحساب را از جمله تخلفات صنفی شناخته شده برشمرد.
وی یادآور شد: اداره بازرگانی کاشان با اجرای گشت‌های بازرسی مشترک نمایندگان ادارات بازرگانی، تعزیرات حکومتی، آگاهی و نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی، مجامع امور صنفی، دخانیات، معاونت بهداشتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بر نحوه فروش، کیفیت و قیمت اجناس واحدهای صنفی سطح شهرستان نظارت دارد.
رئیس اداره بازرگانی کاشان همچنین  تهیه فهرست نرخ‌های واحد تولیدی، تکمیل دریافت روزانه نرخ‌های واحدهای عمده و خرده و فروش در زمینه کالاهای مهم اولویت‌دار و ضروری در سبد مصارف خانواده‌ها و بررسی و پیگیری نوسانات، نصب بنر در سطح شهر و اعلام تلفن رسیدگی به شکایات را از جمله اقدامات انجام شده توسط  اداره بازرگانی کاشان اعلام کرد.
وی با درخواست همکاری شهروندان در این زمینه گفت: شهروندان می‌توانند شکایات خود را به صورت حضوری، کتبی و یا تلفنی به شماره تلفن 124 و شماره 5553010 اعلام کنند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول