اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین اعلام کرد:

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا با هدف جلوگیری از سوءاستفاده‌های عوامل سودجو در سطح بازار در سراسر استان اجرا می‌شود.

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت  استان قزوین، علی اکبر کبیری بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن زمان برگزاری آیین سنتی شب یلدا و به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای پرمصرف در این شب طرح ویژه نظارتی اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: این طرح با همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی، مجامع امور صنفی و اتحادیه‌های مربوطه در سطح استان اجرا خواهد شد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح احقاق حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سوءاستفاده عوامل سودجو است که علاوه بر رسیدگی به موقع به شکایات مردمی با متخلفین برابر قوانین و مقررات جاری برخورد سریع و قاطعی صورت خواهد گرفت.
وی عنوان کرد: در این راستا با هماهنگی به عمل آمده در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه، روزانه بازرسان بازرگانی به همراه بازرسان مجامع امور صنفی از واحدهای صنفی عرضه کننده اقلام پر مصرف اقدامات نظارتی به عمل می‌آورند.
کبیری ضمن حمایت از عرضه مستقیم  کالاهای کیفی  با قیمت عادلانه اعلام کرد: این طرح با بهره‌گیری از ظرفیت و توان بازرسان این سازمان و بازرسان اتحادیه‌ها تا پایان این هفته ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد: در اجرای این طرح، بازرسان به صورت منسجم و هماهنگ با دستگاه‌ها و اتحادیه‌های ذی‌ربط با هدف تنظیم و رصد بازار، برخورد قاطع با متخلفان، رعایت حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر نحوه عملکرد فروشگاه‌های عرضه کننده کالا و مواد غذایی از قبیل میوه، شیرینی، آجیل و خشکبار نظارت می‌کنند.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: ستاد خبری استان قزوین برای دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی به صورت ۲۴ ساعت فعال بوده و شهروندان می‌توانند به منظور مشارکت در امر بازرسی و نظارت با مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه  ۱۲۴ این سازمان گزارش کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول