اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود اتمام زمان بندی تعیین شده:

طرح نظارت بر بازار بوشهر ادامه دارد

خبرگزاری فارس: معاون بازرسی و نظارت سازمان بازرگانی بوشهر گفت: طرح نظارتی ویژه ماه رمضان با همکاری مردم و با هدف کنترل قیمت‌ها همچنان در بوشهر ادامه دارد.

طرح نظارت بر بازار بوشهر ادامه دارد
حیدر یزدانشناس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بوشهر از تداوم طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و تشدید بازرسی‌ها در این ایام خبر داد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین  برنامه‌هایی که برای کنترل بازار و نظارت بر قیمت‌ها برای امسال  پیش بینی شده بود طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان  و تشدید بازرسی‌ها است که از اول مردادماه  آغاز و تا پایان این ماه ادامه یافت.
 معاون سازمان بازرگانی استان  بوشهر با بیان اینکه این نظارت‌ها همچنان ادامه دارد، گفت: ما به عنوان یک دستگاه دولتی و با امکانات و تعداد نیروی مشخص تعریف شده هستیم و طبیعی است که با وجود 27 هزار کسبه در سطح استان به تنهایی از عهده نظارت و کنترل مطلوب این تعداد بر نمی‌آئیم پس می‌طلبد تا از یکسو مردم استان و مطبوعات و رسانه‌های گروهی در این راه یاریگر ما باشند .
وی اذعان داشت: از سوی دیگر بازار، اصناف و کسبه نیز با سیاست‌های دولت در تنظیم بازار همراه باشند تا ماموریت‌های واگذار شده به این سازمان به درستی انجام شود.
یزدانشناس در ارتباط با علت افزایش برخی قیمت‌ها در ایام ماه رمضان ، خاطرشان کرد: معمولا" در این ایام تقاضا برای خرید اقلام اساسی مورد نیاز مردم افزایش می‌یابد که این تقاضا برای خرید و سوء استفاده برخی از کسبه از شرایط بوجود آمده اثرات روانی خود را در افزایش قیمت‌ها به همراه دارد.
 این مقام مسئول به رصد روزانه بازار اشاره و اعلام کرد: دراجرای این  طرح ویژه نظارتی توجیهات لازم بازرسان و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط انجام شده است.
یزدانشناس گفت: بازرسان مجرب سازمان و مجمع امور صنفی با آمادگی کامل نظارت و بازرسی روزانه از بازار و کسبه را انجام می‌دهند و در صورت برخورد با تخلف، در صورت امکان حل موضوع، شکایات در همان محل حل و فصل می‌شود و در غیر این صورت پس از بررسی موضوع و احراز تخلف، با تشکیل پرونده، موضوع برای رسیدگی و صدور حکم لازم به ادارات تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.
وی ادامه داد: در طرح نظارتی ماه رمضان علاوه بر بازرسی‌های معمول توسط 80 بازرس سازمان و مجمع امور صنفی و 280بازرس افتخاری که کنترل و رصد بازار را در ایام ماه رمضان  بر عهده دارند، گشت‌های مشترک بازرسان مجمع و سازمان بازرگانی با تعزیرات حکومتی استان در حال انجام است، ضمن اینکه پیش بینی شده است در این گشت‌ها از حضور خبرنگاران صدا و سیما  نیز استفاده شود.
یزدانشناس  اطمینان داد تلفن‌های 124 سازمان بازرگانی و مجمع امور صنفی از ساعت 8 صبح تا 8 شب توسط اپراتور و پس از آن توسط پیغام گیر آماده دریافت گزارشات و شکایات مردمی بوده و پس از وصول شکایت در اسرع وقت و با جدیت به شکایات رسیدگی می‌شود.
 انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول