اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

نهم دی حادثه ماندگار انقلاب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: نهم دی ماه حادثه ماندگار انقلاب و اوج بلوغ سیاسی مردم ایران به حساب می‌آید.

نهم دی حادثه ماندگار انقلاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسئولان ابرکوه اظهار داشت: در نهم دی به فرمایش مقام معظم رهبری، حادثه ماندگار انقلاب اتفاق افتاد، زیرا امت با بصیرت و مسلمان ایران در واکنش به حرمت‌شکنی عاشورا توسط عوامل بدخواه و فتنه‌جویان که بهانه ناکامی خود را در انتخابات الم کرده بودند، هوشیاری و غیرت دینی خود را به نمایش گذاشتند و در حماسه‌ای کم‌نظیر چشم فتنه‌جویان را کور کردند.
وی افزود: مردم آگاه ایران اسلامی در شرایطی بلوغ و بصیرت سیاسی خود را به رخ بدخواهان کشیدند که اردوکشی خیابانی و جبهه‌بندی و ایجاد شکاف و اغفال عمومی و سرانجام فروپاشی نظام در دستور کار این فتنه‌گران قرار داشت.
حسینی تأکید کرد: ابعاد گسترده و حجم عظیم این حماسه و نتیجه حاصله از آن به قدری بزرگ بود که مقام معظم رهبری آن را مافوق محاسبات و قدرت بشری دانسته و دست عنایت معجزه‌گر الهی را پشت قضیه بیان کرده و فرمودند: دست خدای متعال و روح ولایت و حسین ابن علی (ع) در لحظه لحظه آن حماسه ماندگار دیده می‌شود.
امام جمعه ابرکوه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ابراز داشت: آن معجزه‌گری که همه مردم را بسیج کرده به صحنه می‌آورد و با وجود همه سختی‌ها، آنان را در صحنه نگه می‌دارد، ایمان قلبی و دینی است چرا که بر اساس ایمان دینی، شما در هر شرایطی پیروز خواهید بود و شکست معنا ندارد.
وی ادامه داد: این حضور پراقتدار، دهان یاوه‌گویان و پیاده نظام‌های بیگانه و آمریکایی را بست، حجت را بر همه تمام کرد و نشان داد که قدرت مردم، مؤلفه اصلی قدرت نظام است.
حسینی متذکر شد: در این روز مردم بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند که بر خلاف تبلیغات فتنه‌گران، مردم ایران نه تنها آنان را همراهی نمی‌کنند بلکه با بصیرت آنان را نیز مانند اسلاف ناخلقشان در دهه اول انقلاب که در سمت‌های مختلف فتنه‌های مشابهی را دنبال کرده بودند، به حاشیه رانده و منزوی کردند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول