اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

کاله به قهرمانی لیگ برتر والیبال می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال لیگ برتری کاله مازندران گفت: قهرمانی نیم فصل اول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مهم‌ترین هدف کاله مازندران است و ما به دنبال این هدفمان هستیم.

کاله به قهرمانی لیگ برتر والیبال می‌اندیشد
بهروز عطایی صبح امروز قبل دیدار هفته دهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: در دیدار هفته دهم بازی سخت و حساسی در کاشان داریم و باید مقابل باریج اسانس صف‌آرایی کنیم.
وی با اشاره به آمادگی شاگردانش بیان داشت: هم‌اکنون بازیکنان کاله مازندران در شرایط خوب و مطلوبی به سر می‌برند و از لحاظ روحی و روانی آماده بازی مقابل باریج اسانس هستند.
عطایی در مورد تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: این تیم سال گذشته عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشته، ما نیز فیلم بازی‌های این تیم را مشاهده کردیم و به نقاط ضعف و قوت آن پی بردیم.
سرمربی تیم والیبال لیگ برتری کاله مازندران با اعلام اینکه بازیکنان باریج اسانس نیز نمی‌خواهند در خانه خود مقابل کاله بازی را واگذار کنند، تصریح کرد: بعد از بازی مقابل کرمان که آن دیدار تا حدودی سبک بوده، توانستیم بازیکنان ذخیره خود را محک بزنیم و از آنها نیز اطمینان کامل را کسب کنیم.
عطایی با تاکید اینکه تیم خوب و آماده‌ای را از دو تیم در زمین بازی خواهیم دید، گفت: بازیکنان کاله در زمین والیبال دستورات کادر فنی را بسیار خوب اجرایی می‌کنند البته ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و تیم باریج را نیز ساده فرض نمی‌کنیم.
مربی سابق تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان با بیان اینکه سایپا و کاله مازندران تنها تیم‌های بدون شکست لیگ برتر والیبال کشورمان هستند، ابراز داشت: بالاتر بودن تیم ما در جدول لیگ برتر به هیچ وجه دلیلی برای بهتر بازی کردن ما مقابل باریج اسانس نیست بلکه باید با تمام توان در کاشان ظاهر شویم و همه انرژی خود را صرف پیروزی در این دیدار کنیم.
وی در مورد مصدوم بودن فرهاد نظری افشار یادآور شد: آسیب‌دیدگی جزیی برای این بازیکن در دیدار مقابل کرمان ایجاد شد، اما این آسیب‌دیدگی جدی نبوده و بازیکن ملی‌پوش کاله مقابل کاشان بازی می‌کند.
عطایی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه جایگاه تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال تا نیم فصل نخست را چگونه ارزیابی می‌کند، اذعان داشت: با تمام وجود به فکر قهرمانی نیم فصل اول هستیم تا بیش از گذشته لیاقت‌های کاله مازندران را به اثبات برسانیم.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول