اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران:

کاله برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: برای کسب سه امتیاز بازی تیم والیبال کاله آمل به مصاف تیم تهران می‌رود.

کاله برای کسب سه امتیاز  به تهران می‌رود
بهروز عطایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل قبل از دیدار هفته هشتم کاله مقابل شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز تهران بیان داشت: کاله مازندران پس از بازگشت بازیکنان ملی‌پوش خود به طور کامل برای آمادگی هر چه بیشتر در بازی‌های لیگ برتر تمرین کرده است.
وی افزود: هم‌اکنون تیم در شرایط روحی و روانی بسیار خوبی قرار دارد و امیدواریم در تهران نیز بتوانیم پیروزی دیگر را برای نماینده استان مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور کسب کنیم.
سرمربی تیم والیبال لیگ برتری کاله مازندران با اعلام اینکه برای کسب سه امتیاز این دیدار به تهران رفته‌ایم، بیان داشت: فیلم بازی‌های گسترش کشاورز را مشاهده کردیم و با بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم، دست به تقویت بعضی از پست‌ها زدیم تا کمترین فشار بر روی کاله آید و با اختلاف بازی را به سود خود به پایان ببریم.
عطایی با اشاره به اینکه بازیکن ملی‌پوش نیز برای هماهنگی نیاز به تمرین بیشتری دارند، اظهار داشت: از بازیکنان ملی‌پوش در این دیدار حساس خارج خانه استفاده می‌شود.
وی در مورد مصدوم بودن بازیکنان این تیم یادآور شد: تنها مصدوم تیم کاله در این دیدار مهدی رنجبر است که به دلیل عمل آپاندیس دو هفته‌ای از رقابت‌های لیگ برتر دور است، همچنین گایدارسکی نیز دیگر بازیکن مصدوم این تیم بوده که از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی جزیی شد ولی مصدوم بودن این بازیکن جدی نیست و به بازی مقابل گسترش نوین می‌رسد.
به گزارش فارس؛ رقابت هفته هشتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 18 امروز چهارشنبه در تهران پیگیری می‌شود که کاله مازندران در دیداری خارج خانه میهمان شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز تهران است.
هم‌اکنون کاله مازندران با کسب 15 امتیاز پس از سایپای البرز صدرنشین، در جایگاه دوم جدول 14 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول