اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با فرا رسیدن فصل زمستان صورت گرفت؛

تجهیز آموزشگاه‌های همدان به سیستم گرمایشی بدون نفت سوز

خبرگزاری فارس: رئیس تدارکات و پشتیبانی ناحیه 1 همدان گفت: تمام آموزشگاه‌های ناحیه 1 همدان به سیستم گرمایشی بدون نفت سوز مجهز شده است.

تجهیز آموزشگاه‌های همدان به سیستم گرمایشی بدون نفت سوز
سیداحمد مدیحی امروز در گفت‌و‌گو با حبرنگار فارس در همدان با اشاره به فرارسیدن فصل سرما و لزوم ارائه خدمات در مدارس به منظور تجهیز آنها به وسایل گرمایشی اظهار کرد: تمام آموزشگاه‌های ناحیه 1 همدان به سیستم گرمایشی بدون نفت سوز توسط واحد تدارکات مجهز شده است.
وی گفت: واحد تدارکات این ناحیه بازدید و انجام تعمیرات ضروری بیش از 100 آموزشگاه این ناحیه را در فصل تابستان انجام داده است.
رئیس تدارکات و پشتیبانی ناحیه 1 همدان افزود: این تعمیرات شامل رنگ‌آمیزی؛ زیباسازی 40 آموزشگاه، تعمیرات ایزوگام 20 آموزشگاه، تعمیرات سنگ پلاک 10 مدرسه و نیز تعمیرات سرویس بهداشتی و آبخوری بیش از 20 مدرسه است.
وی افزود: همچنین هماهنگی این اداره با ادره کل نوسازی و تجهیز مدارس نیز شامل انجام و تعمیرات مقاوم‌سازی، انجام سنگ پلاک، احداث و تعمیر و سرویس بهداشتی، انجام تعمیرات سرویس گرمایشی؛ انجام تعمیرات ایزوگام و انجام تعمیرات داخلی بوده است.
مدیحی اضافه کرد: تهیه تجهیزات از اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس نیز شامل میز، نیمکت، صندلی گردان، سیستم رایانه، دیتاپروژکتور، تابلو سبز، ایزوگام، میز اداری، کامپیوتر، کمد آزمایشگاه و... صورت گرفته که در بین مدارس توزیع شده است.
وی گفت: با توجه به نصب سیستم گرمایشی پکیج در دبستان‌های رسول روستای سیمین، هفت تیر روستای خاکو و حضرت ولیعصر(عج) روستای بهرام‌آباد دیگر هیچ گونه سیستم گرمایشی نفت سوز در ناحیه 1 وجود ندارد و تهیه و توزیع البسه رایگان، کتب درسی نیز بین مدارس محروم و مواد غذایی برای مدارس شبانه‌روزی از دیگر فعالیت‌های واحد تدارکات این ناحیه به شمار می‌رود.
رئیس تدارکات و پشتیبانی ناحیه 1 همدان در پایان سخنانش افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیگیری مراحل وصل انشعابات آب، برق و گاز چهار پروژه جدیدالاحداث آموزشگاه‌های نواب صفوی، مجتمع باباطاهر، نیک سیرت و علم و صنعت نیز انجام شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول