اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آموزش و پرورش گناباد:

شورای آموزش و پرورش گناباد برترین شورای خراسان رضوی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آموزش و پرورش گناباد گفت: شورای آموزش و پرورش بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده جزو برترین شوراهای استان است.

شورای آموزش و پرورش گناباد برترین شورای خراسان رضوی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، احمد خاکستانی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گناباد که در محل این اداره برگزار شد اظهار داشت: در سال 90-89 تعداد 140 دوره با اعتبار 88 میلیون ریال و در سال 91-90 تعداد 300 دوره با اعتبار 150میلیون ریال برگزار شد. 
مدیرعامل آموزش و پرورش گناباد افزود: ماحصل این تعاملات افتخارات و رتبه‌های بسیار خوبی است که در سطح استان و حتی کشور، شهرستان گناباد کسب کند. 
مدیرعامل آموزش و پرورش گناباد ادامه داد: شورای آموزش و پرورش بر اساس ارزیابی‌های به عمل امده جزو برترین شوراهای استان است.
خاکستانی تصریح کرد: برتری شورای آموزش و پرورش گناباد علاوه بر تلاش و پشتکار، اخلاص اعضای شورا در انجام کارها است و استمرار این وضعیت لازم است.
وی افزود: چالش‌های آموزش و پرورش در چهار حوزه نبودن انگیزه میان فرهنگیان و دانش‌آموزان، به روز نبودن مدارس، شاد نبودن مدارس و کم رنگ شدن اخلاق اسلامی دانش‌آموزان است.
خاکستانی بیان داشت: کمیته‌ای جهت بررسی و برنامه‌ریزی اجرای طرح جدید آموزشی از مهر سال آینده تشکیل و مشکلات اجرای طرح به شورا ارائه می‌شود.
وی افزود: بحث و بررسی مسائل تربیتی دانش‌آموزان و برنامه‌ریزی جهت گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران صورت می‌گیرد.
خاکستانی ادامه داد: اجرای طرح کتاب من در مدارس و اهدا کتاب به کتابخانه مدارس بر اساس تقاضاهای ارائه شده از سوی دانش‌آموزان توسط کتابخانه‌های عمومی و اداره ارشاد اسلامی صورت می‌گیرد.
وی افزود: طرح فروشگاه اعتماد در مدارس به منظور ایجاد روحیه اعتماد در دانش‌آموزان و طرح زنگ مطالعه در خانواده‌ها توسط دانش‌آموزان اجرا می‌شود.
وی با اشاره به برنامه‌های هفته شوراها افزود: در این هفته برنامه‌های متنوعی جهت گرامیداشت هفته شوراها از قبیل نصب تبلیغات، استفاده از تریبون نمازجمعه، تجلیل از اداراتی که بیشترین همکاری را با آموزش و پرورش داشته‌اند، استفاده از سربرگ فیش حقوقی همکاران جهت تبریک هفته شورا، برگزاری مسابقه، برگزاری نشست عمومی اعضای شورا با روسای انجمن اولیا و مربیان مدارس صورت می‌گیرد. 
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول