اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح "بیا تا ستاره شویم"؛

380 نوجوان مشهدی با زندگی طلاب آشنا شدند

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگسرای انتظار مشهد گفت: در قالب طرح بیا تا ستاره شویم 380 نوجوان مسجدی در مشهد با زندگی طلاب آشنا شدند.

380 نوجوان مشهدی با زندگی طلاب آشنا شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای انتظار مشهد حجت‌الاسلام محمد فخراکبری با بیان اینکه 19 مسجد در فاز اول مسجد ما این طرح را اجرا کردند، اظهار کرد: 380 نوجوان مسجدی در قالب کاروان‌های 20 نفره از طرح بیا ستاره شویم بهره‌مند شدند.
رئیس فرهنگسرای انتظار مشهد خاطرنشان کرد: نوجوانان مسجدی در طرح بیا ستاره شویم در یک نیم روز از نزدیک فرصت همراهی و آشنایی با طلاب نوجوان حوزه علمیه را داشتند و با شیوه زندگی آنان به طور ملموس آشنا شده و در پایان با اقامه نماز جماعت، صرف نهار و بازگشت به مساجد، طرح به پایان می‌رسید.
وی جهت اجرای موثر این طرح، مدارس علمیه را مناسب‌ترین مکان برای شبیه‌سازی فضا و طراحی مدلی که بتوان در آن فضا نسبت به انتقال پیام‌ها در مورد نقش و جایگاه الگو و اسوه در زندگی یک نوجوان ارزیابی کرد و ادامه داد: محیط عملیاتی و اجرایی طرح بیا ستاره شویم مدرسه علمیه به عنوان یک فضای روحانی و معنوی تعریف شد که در آن، نوجوانان مسجدی پس از ثبت نام و گزینش توسط رابط فرهنگی مسجد در قالب کاروان 20 نفره به  دو مدرسه علمیه حضرت مهدی عجل‌الله تعالی فرجه و حجتیه اصفهانی‌ها اعزام می‌شدند و از برنامه‌های تدوین شده بهره‌مند می‌شدند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول