اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران کشور خبر داد:

پذیرش 270 بانوی طلبه در مدارس جدیدالتاسیس

خبرگزاری فارس: مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: آزمون ورودی مدارس عملیه خواهران جدید التاسیس جمعه 25 آذرماه برگزار شد.

پذیرش 270 بانوی طلبه در مدارس جدیدالتاسیس
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام محسن محدث تعداد مدارسی که پذیرش در این نوبت در آنها انجام خواهد پذیرفت را 9 مدرسه ذکر کرد و اظهار داشت: حدود 500 نفر متقاضی شرکت در آزمون ورودی این مدارس علمیه بوده‌اند.
وی ظرفیت پذیرش این مدارس را 270 نفر ذکر کرد و ادامه داد: مدارس علمیه جدیدالتاسیس، متقاضیان را با مدرک دیپلم جذب می‌کنند.
مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران محل استقرار این مدارس علمیه را شهرهای اهر، آذرشهر، میانه و هشترود در استان آذربایجان شرقی، بندرلنگه در استان هرمزگان، کاشان در استان اصفهان، خاتم(هرات) در استان یزد، سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد و نورآباد در استان لرستان ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه به صورت معمول آزمون کتبی ورودی حوزه‌های علمیه خواهران اردیبهشت‌ماه هر سال برگزار می‌شود و سال تحصیلی آنها نیز در هفته پایانی شهریورماه آغاز می‌شود، ادامه داد: آزمون ورودی مدارس علمیه جدیدالتاسیس امسال 25 آذرماه برگزار شد و سال تحصیلی آنها نیز همزمان با نیمسال دوم تحصیلی سایر مدارس علمیه، 17 بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.
حجت‌الاسلام محدث با اشاره به اینکه کارت ورود به جلسه آزمون این مدارس علمیه 23 آذرماه از طریق همان مدارس علمیه توزیع شده است، خاطرنشان کرد: این آزمون ورودی، ساعت 10 صبح روز جمعه 25 آذرماه در مدارس علمیه محل ثبت نام آغاز شد و تا ساعت 12 ادامه داشت.
وی زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ورودی مدارس علمیه جدیدالتاسیس را 9 دی‌ ماه دانست و افزود: پذیرفته‌شدگان این مرحله لازم است از 10 تا 22 دی ‌ماه در مصاحبه حضوری نیز شرکت کنند.
مدیر پذیرش و سنجش حوزه‌های علمیه خواهران کشور زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مدارس علمیه خواهران جدیدالتاسیس را هفتم بهمن‌ماه اعلام کرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول