اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

حماسه 9 دی ‌فتنه‌گران را برای همیشه خانه‌نشین کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایرانشهر گفت:‌ حماسه 9 دی ‌فتنه‌گران را برای همیشه خانه‌نشین کرد.

حماسه 9 دی ‌فتنه‌گران را برای همیشه خانه‌نشین کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر، حجت‌الاسلام محمدجواد عبداللهی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر در بیت مقام معظم رهبری اظهار داشت: 28 آذرماه به عنوان تابلوی رشد، ترقی، ولایت‌پذیری و همراهی با نظام از سوی مردم شهرستان ایرانشهر است.
وی افزود: مردم ما این فرصت طلایی را برای همیشه زنده نگه می‌دارند.
امام جمعه ایرانشهر بیان داشت: بزرگداشت ایام حرکتی است قرآنی و الهی که در سیره همه انبیاء وجود داشته تا آنجایی که خداوند به همه انبیاء مأموریت هماهنگ و یکسان عنایت کرد و آن کار مشترک انبیاء نجات مردم از ظلمت، تاریکی و جاهلیت و رساندن آن به نور هدایت است.
عبدالهی ادامه داد: توجه به حوادث گذشته در ما صبر و استقامت به وجود آورده و زمینه سپاسگزاری را برای نعمت‌هایی که خداوند فراهم کرده، ایجاد می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: 28 آذر را به عنوان یکی از ایام‌الله گرامی می‌داریم تا به خود این نکته را بیاموزیم که شخصی که امروزه رهبری جهان اسلام را برعهده دارد زمانی غریبانه در همین مکان زندگی می‌کرد که اینها همه نشانگر عزت و سربلندی افراد نیک خداست.
امام جمعه ایرانشهر در ادامه به فتنه سال 88 اشاره کرد و افزود: در آن ایام لطمه‌هایی به لحاظ سیاسی متوجه کشور شد اما به دنبال آن 9 دی را داریم که روز خروش ملت، روز بصیرت و روز به صحنه آمدن تمام ملت برای مقابله با فتنه بود.
عبدالهی تصریح کرد: دشمنان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در پیش داریم برنامه‌ریزی کرده‌اند که با هوشیاری مردم و هدایت رهبری تمام فتنه‌ها و دسیسه‌های آنان خنثی خواهد شد.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر نیز در این جلسه خدمات دولت را در منطقه ارزنده عنوان کرد و گفت: ما هر چه داریم از برکات نظام اسلامی است.
مولوی عبدالصمد کریم‌زایی بیان داشت: رمز موفقیت نظام اسلامی تأسی از دستورات اسلام است.
وی افزود: رهبر انقلاب اسلامی با الگوپذیری از امام حسین (ع) در زمان تبعید در ایرانشهر به اجرای احکام الهی امر به معروف و نهی از منکر و احیای سنت نبی مکرم اسلام پرداخت که این اقدامات باعث وحدت بیشتر بین علما و مردم و محبوبیت ایشان در بین اقشار مختلف بود.
فرماندار ایرانشهر هم در این جلسه با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در منطقه اظهار داشت: ما هرچه داریم از برکت ولایت است و مردم ایرانشهر خودشان را مدیون عنایات رهبری می‌دانند.
رحمدل بامری به استعداد‌های ایرانشهر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، معدن و صنعت پرداخت و گفت: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرستان وجود دارد و از افرادی که در منطقه سرمایه‌گذاری کنند، حمایت می‌شود.
وی به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان داشت: دشمن درصدد است از این انتخابات هم به عنوان فرصتی برای چالش و تهدید استفاده کند اما همدلی و هوشیاری شما همه ترفندهای دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.
فرماندار ایرانشهر بیان کرد: همه مصمم هستیم که در حوزه شهرستان انتخابات را با حضور حداکثر برگزار کنیم و آنچه که مردم انتخاب کنند برای ما ارزشمند است.
بامری عنوان کرد: هیچ یک از مسئولان حق ندارد که از امکانات اداری و دولتی به له یا علیه کاندیدایی استفاده کند.
وی خاطرنشان کرد: از این امکانات برای برگزاری انتخابات استفاده خواهید کرد نه به نفع کاندیدایی خاص.
گفتنی است همزمان با سالروز اقامت اجباری مقام معظم رهبری در شهرستان ایرانشهر امروز 28 آذرماه، جلسه شورای اداری این شهرستان در بیت مقام معظم رهبری با حضور علمای شیعه و سنی، معتمدان، سران طوایف و مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول