اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل از وضعیت بهداشتی زندان فردوس

خبرگزاری فارس: در بازدید کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان فردوس از زندان این شهرستان، وضعیت بهداشتی زندان مورد تقدیر قرار گرفت.

تجلیل از وضعیت بهداشتی زندان فردوس
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت و درمان شهرستان فردوس سه‌شنبه‌شب در این آیین اظهار داشت: بهسازی قرنطینه زندان و همچنین بند نسوان که نقش مهمی در ارتقای سلامت آنان دارد از جمله اقدامات قابل توجه در زندان فردوس است.
جواد محتاجی گفت: زندان یکی از مراکز پرخطر برای انتقال انواع بیماری‌ها است از این رو رعایت مسائل بهداشتی در اینگونه مراکز نقش به سزایی در جلوگیری از  شیوع بیماری‌ها دارد.
مسئول بهداشت و درمان زنان شهرستان فردوس نیز از حضور کارشناسان بهداشتی شهرستان در زندان فردوس قدردانی کرد و گفت: علاوه بر انجام به موقع واکسیناسیون زندانیان تاکنون معاینات مادران باردار، بیماران دیابتی و سم پاشی و گندزدایی اماکن مختلف زندان نیز انجام شده است.
علی برزگر با اشاره به اینکه همه این اقدامات در راستای سالم‌سازی محیط و پیشگیری از بیماری‌ها انجام شده است، افزود: با رعایت نکات بهداشتی در اماکنی همچون زندان می‌توان فضایی سالم و بهداشتی فراهم کرد.
حسین عباسی‌زاده، کارشناس بهداشت محیط  اداره زندان شهرستان فردوس نیز به انجام به موقع واکسیناسیون زندانیان و به ویژه واکسن آنفلوانزا اشاره کرد و گفت: امید است با اقدامات به موقع بهداشتی، از بروز بیماری‌های فصل زمستان جلوگیری کنیم.
این بازدید در راستای پیشبرد اهداف بهداشتی و درمانی سازمان زندان‌ها و سالم‌سازی محیط زندان انجام شد و کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت شهرستان با حضور در زندان از نزدیک در جریان امور بهداشتی و درمانی این مرکز قرار گرفتند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول