اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس پیشگیری ناجا:

کلانتری‌ها 108 هزار سازش و صلح برقرار کردند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: از میان پرونده های ارجاعی، بیش از 108 هزار مشاوره در کلانتری‌ها منجر به صلح و سازش شده است.

کلانتری‌ها 108 هزار سازش و صلح برقرار کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، بهرام نوروزی در جلسه مشترک معاونت اجتماعی و پلیس پیشگیری که به منظور بررسی مشکلات مشاوره و مددکاران فرماندهی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی ترتیب یافته بود، با اعلام رضایت از عملکرد خوب مشاوران و مددکاران فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از عملکرد قابل توجه و شایسته در خصوص مشاوره برخوردار بوده و این امر جایگاه خودش را در این استان پیدا کرده است. 
نوروزی افزود: در شش ماهه نخست سال‌جاری بیش از 108 هزار مشاوره در دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌های کشور منتج به نتیجه و صلح و سازش شده است و این امر در آگاه‌سازی و اعتمادسازی و ایجاد ارتباط نزدیک مردم با پلیس جامعه محور بسیار موثر بوده است و ان‌شا‌‌الله در صددیم در سال‌های آتی در راستای توانمندسازی خانواده‌ها و جوانان عزیزمان مشاوره و مددکاری را توسعه بخشیم.
رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه تاکید کرد: دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری‌ها بدون دریافت هرگونه وجهی و با کسب تخصص‌ها و مهارت‌های کافی در خدمت شهروندان و جامعه هستند و برای مقابله با آسیب‌ها و معضلات اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده و توانمندسازی افراد جامعه، مشاوره موثر ارائه می‌کنند.
مسعود خرم‌نیا رئیس پلیس آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقش و جایگاه مراکز مشاوره در نیروی انتظامی گفت: یکی از موثرترین ابزارهای نیروی انتظامی در راستای اعتمادسازی و ارتقاء مقبولیت سازمانی، بهره‌برداری از ظرفیت و توان مشاوران مراکز مشاوره و مددکاری در سطح ناجا بوده که در ماموریت‌های معاونت اجتماعی پیش‌بینی شده است.
وی در ادامه، کاهش پرونده‌های قضایی و حذف ماموریت‌های غیر ضروری، توانمند شدن خانواده‌ها برای ادامه زندگی بهتر و پیشگیری از هم پاشیده شدن خانواده‌ها را از عملکردهای مثبت مراکز مشاوره و مددکاری خواند و گفت: در طول هشت ماه امسال 17 هزار و 817 مشاوره و مددکاری در کلانتری‌ها و مرکز مشاوره معاونت اجتماعی استان مراجعه کرده‌اندخوشبختانه 78 درصد از پرونده‌های ارجاعی منجر به صلح و سازش شده است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول