اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه خبر داد:

دستگیری 3 سارق توسط ماموران کلانتری 18 کرمانشاه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری سه سارق حرفه‌ای و کشف 21 فقره سرقت منزل و داخل خودرو، با تلاش ماموران کلانتری 18 کرمانشاه خبر داد.

دستگیری 3 سارق توسط ماموران کلانتری 18 کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی مرزبانی در خصوص دستگیری 3 سارق حرفه‌ای توسط ماموران کلانتری 18 شهر کرمانشاه اظهار کرد: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی توسط ماموران کلانتری 18 کرمانشاه مبنی بر سکونت چند مرد سارق خودرو و منزل، در یکی از محلات شهر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت. 
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: پس از هماهنگی‌های قضایی لازم، در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه از منزل متهمان بازرسی به عمل آمد و در نتیجه سه متهم به همراه یک قبضه سلاح کلاشینکف، 40 فشنگ جنگی و 3 تیغه شمشیر دستگیر شدند.
وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های انجام شده در کلانتری از 21 فقره سرقت منزل و داخل خودرو پرده برداشتند و تاکنون 16 نفر از مالباختگان شناسایی شده‌اند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول