اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد:

برای مراسم شب یلدا هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد گفت: با توجه به میزان تولیدات داخلی و توزیع آنها در بازار، هیچ‌گونه کمبودی برای مراسم شب یلدا وجود ندارد.

برای مراسم شب یلدا هیچ‌گونه کمبودی وجود ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، هاشم افخمی بیان کرد: با توجه به وضعیت بازار و کنترل آن، شاهد هیچگونه افزایش قیمتی نیستیم و مردم می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را برای مراسم شب یلدا به راحتی تهیه کنند.
رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد ادامه داد: با توجه به تعطیلات سال نو میلادی و افزایش صادرات از سوی طرف‌های ایرانی به کشورهای آسیای میانه، احتمال افزایش قیمت در میوه‌های وارداتی که فقط شامل موز است، وجود دارد.
افخمی درباره تغییرات قیمت‌ها نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال جاری قیمت میوه‌ها نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نداشته است که نشان دهنده کنترل صحیح بازار است.
رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد در پایان تصریح کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت اتحادیه به آدرسwww.mftu.ir از تفاوت قیمت‌ها در میادین میوه و تره‌بار با بازار داخل شهر مطلع شوند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول