اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار نهاوند:

حماسه 9 دی اوج بیداری ملت مسلمان ایران است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان نهاوند گفت: حماسه 9 دی سال 88 اوج بیداری ملت مسلمان ایران در مبارزه با فتنه و پیروزی از ولایت و رهبری بود.

حماسه 9 دی اوج بیداری ملت مسلمان ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علی‌احسان رازقی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های 9 دی در نهاوند اظهار کرد: 9 دی 88 روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت در واکنش به حرمت‌شکنی برخی فتنه‌گران و عوامل فریب‌خورده استکبار جهانی بود که ضروری است هر ساله با بهترین شیوه گرامی داشته شود زیرا به تعبیر مقام معظم رهبری راهپیمایی 9 دی‌ماه جز با مدد از طرف حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) امکان‌پذیر نبود.
وی اضافه کرد: در 9 دی‌ماه حجت بر همه مردم تمام شد و دشمنان نظام ناامید و دوستداران نظام و انقلاب اسلامی را امیدوارتر کرد.
معاون فرماندار نهاوند با اشاره به برنامه‌ریزی درازمدت، کوتاه مدت و میان مدت فتنه‌گران و دشمنان انقلاب از اثرگذاری حرکت خودجوش مردمی در 9 دی‌ماه سال 88 به‌عنوان حرکتی خنثی‌کننده نام برد و بیان داشت: با این حرکت برخی عوامل داخلی و خارجی تکلیف خود را شناختند و فهمیدند، نمی‌توان برخلاف اراده و خواسته میلیونی مردم حرکت کرد.
وی تصریح کرد: عنایت خداوند، رهبری مقام معظم رهبری و بصیرت همگانی مردم موجب شد که بعد از گذشت بیش از سه دهه، آرمان‌خواهی مردم یکبار دیگر به جهانیان ثابت شود تا جایی که همه رسانه‌های غربی مبهوت این حرکت میلیونی مردم فهیم و بصیر ایران شدند.
رزاقی همچنین از اجرای بیش از ده‌ها برنامه مختلف فرهنگی، سیاسی، ورزشی و... در نهاوند خبر داد و ابراز داشت: برگزاری نشست‌های سیاسی، شب ‌شعر، تحلیل و بررسی پیامدهای داخلی و خارجی ابعاد 9 دی سال 88، تبیین نقش رهبری و ولایت در خلق این حماسه از مهم‌ترین برنامه‌های 9 دی در نهاوند است.
وی به اجرای برنامه‌های مطلوب دیگری از جمله تشریح جایگاه رهبری، تحلیل آگاهی و بصیرت، تبیین عمق مردمی بودن انقلاب و شناخت علت‌های حضور مردمی به عنوان پایه‌های محکم انقلاب اشاره و تصریح کرد: ستاد شهرستانی مراسم 9 دی را یکی از ستادهای تبلیغات اسلامی ذکر کرد که هر ساله باید گرامی داشته شود.
معاون فرماندار نهاوند شناسایی ظرفیت‌های مردمی در حوزه هنر، تبادل نظر نخبگان و کارشناسان، راه‌اندازی فصلنامه، چاپ آلبوم مراسم 9 دی سال 88، راه‌اندازی کانون‌ها و انجمن‌های مردم نهاد، برگزاری همایش‌های علمی، تولیدات تبلیغی، مسابقات مختلف فرهنگی را از دیگر برنامه‌های فاخر و موثر 9 دی در سطح شهرستان نهاوند و بخش‌های گیان، فیروزان و زرین‌دشت خواند و بر محوریت جوانان به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در این مراسم‌ها تأکید فراوان کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول