اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

وحدت و هم‏گرایی لازمه تحقق اهداف الهی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان وحدت و هم‏گرایی را یکی از نیازهای حیاتی با آثار ارزشمند برای تحقق اهداف الهی در سطح جامعه دانست.

وحدت و هم‏گرایی لازمه تحقق اهداف الهی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علی شکری ظهر امروز در همایش هم‏اندیشی اساتید حوزه و دانشگاه که با حضور اساتید، ائمه جمعه و مسئولان محلی شاهرود در محل موسسه امام جعفرصادق (ع) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: حوزه و دانشگاه دو نهاد فرهنگی و آموزشی هستند که هر دو، بخش عظیمی از جوانان را زیرپوشش خود دارند و آموزش می‏دهند.
وی اضافه کرد: ویژگی حوزه علمیه علمی و دینی و ویژگی دانشگاه‏ها علمی و تجربی است در واقع این دو، مسیری را طی می‏کنند ذیل مجموعه حکومت و در انتخاب هدف و مسیر، یکسان هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان وظیفه حکومت اسلامی را ایجاد حکومت مهدوی دانست.
شکری تصریح کرد: همچنین یکی از مهم‏ترین اهداف حکومت اسلامی جهانی‏سازی اسلام است.
وی افزود: وحدت و هم‏گرایی یکی از نیازهای حیاتی با آثار ارزشمند برای تحقق اهداف الهی در سطح جامعه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن تبیین وظیفه حوزه و دانشگاه در قبال رویکردهای اخیر، گفت: جنبش‏های اخیر در غرب و به ویژه کشورهای عربی سه رویکرد بیداری اسلامی، بیداری انسانی و بیداری ملت‏های را در بر دارد.
شکری با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری تنها کسی است که می‏تواند بیان‏کننده اهداف انقلاب اسلامی باشد، افزود: مقام معظم رهبری با درایت کامل تمام رخدادهای جهان را پیش‏بینی می‏کنند.
وی گفت: حوزه و دانشگاه باید زبانشان صدای رهبری و گفتمان قالب در حوزه و دانشگاه گفتمان رهبری باشد و امروز دانشگاه و حوزه باید بتوانند در کنار هم همانند دو بال با زبان علمی در سر تا سر جهان نقش ایجاد کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: اگر اهدافی را که حضرت امام خمینی (ره) تعقیب می‏کردند را دنبال کنیم، در راستای تعامل و تبادل فکری می‏توانیم منشا تعمیق مبانی فرهنگی در جوامع اسلامی باشیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول