اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردکان:

نقش روحانیون در بازسازی اندیشه‌های اسلامی بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: فرماندار اردکان نقش روحانیون و بسیجیان را در بازسازی اندیشه‌های اسلامی بسیار موثر و بی‌بدیل خواند.

نقش روحانیون در بازسازی اندیشه‌های اسلامی بی‌بدیل است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، احمد کمالی ظهر امروز در همایش تجلیل از مسئولان حلقه‌های طرح صالحین که در سالن بسیج و با حضور امام جمعه، فرمانده و جمعی از مسئولان حوزه مقاومت بسیج و بیش از 100 نفر از بسیجیان شهرستان اردکان برگزار شد، هویت اسلامی را مهم‌ترین شاخصه یک جوان ایرانی عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: وقتی یک جوان از هویت خالی و به انحراف کشیده می‌شود، عملا نیروی سوخته نظام و سرباز دشمن محسوب می‌شود.
فرماندار اردکان با اشاره به پدافند غیرعامل در حوزه جنگ نرم عنوان کرد: در حال حاضر که دشمن برنامه‌ریزی وسیعی برای ایجاد شکاف در نظام و ملت ایران انجام داده، نقش روحانیون و بسیجیان در بازسازی سریع اندیشه‌های ناب اسلامی بسیار مؤثر است.
کمالی عنوان کرد: بازسازی شکاف‌های ایجاد شده در حوزه فرهنگ،شناسایی نقاط آسیب فرضی، جلب اعتماد عمومی و اطلاع‌رسانی از دیگر وظایف متعهدان و صالحان در شرایط کنونی جامعه است.
وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی نیز اضافه کرد: در بحث انتخابات همه آحاد ملت مسئول هستند و باید با مشارکت در این عرصه حساس کمک‌کار نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.
فرماندار اردکان با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مدیون خون شهداست، تصریح کرد: امروز استکبار جهانی به عنوان نمونه تروریسم دولتی در جهان فعالیت می‌کند، اما برای فرافکنی به طور مرتب انگشت اتهام خود را به سوی نظام جمهوری اسلامی اشاره می‌کند.
کمالی خاطرنشان کرد: یکی از مباحثی که دشمن بر روی آن تمرکز کرده، مسئله حقوق بشر است.
وی ادامه داد: در جنبش اخیر وال استریت دست عیادی سرمایه‌داری آمریکا برای جهانیان رو شد و دنیا با چشم خود تجاوز آشکار آمریکا به حقوق بشر را به نظاره نشست.
وی وحشت‌زایی در دل مردم را یکی دیگر از دسیسه‌های دشمن عنوان کرد و گفت: این که شایعه حمله آمریکا و اسراییل در بین مردم رواج یافته و فکر مردم را به خود مشغول کرده، نشان می‌دهد که رسانه‌های دشمن کار خود را به درستی انجام می‌دهند.
کمالی تبیین و تشریح موقعیت کنونی نظام را از وظایف بسیجیان و صالحین دانست و تاکید کرد: امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و دشمن بداند که اگر دست به حماقت بزند، مسئولیت تمام عواقب جنگ به عهده خود اوست.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول