اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

مدیران مجتمع‌های آموزشی سواد آموزی را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: مدیران مجتمع‌های آموزشی باید بحث سوادآموزی را جدی بگیرند و در این راستا تلاش زیادی انجام دهند.

مدیران مجتمع‌های آموزشی سواد آموزی را جدی بگیرند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا وردی ظهر امروز در گردهمایی مشترک مدیران مجتمع‌های آموزشی و پرورشی روستایی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز شاهد به ثمر نشستن زحمات چهار ساله حدود 500 نفر از متخصصان امر تعلیم و تربیت در امر تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هستیم.
وی تصریح کرد: نتیجه تدوین سند تحول بنیادین ساختاری به طور کامل ایرانی اسلامی است که با حضور رئیس جمهور و بسیاری از مسؤلان آموزش و پرورش رونمایی شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه این سند نقشه راه مسؤلان آموزش و پرورش است، افزود: برای اینکه آموزش و پرورشی در تراز جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم باید این سند نقشه راه آموزش و پرورش کشور قرار گیرد.
وردی ادامه داد: این نقشه راه جز با همکاری و همدلی معلمان و مدیرانی که برای تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی تلاش می‌کنند میسر نمی‌شود.
وی گفت: تمامی تغییراتی که در چند دهه اخیر در نهضت سوادآموزی رخ داده است در راستای بهبود کار و تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: بسیاری از تغییر و تحولات امروز در آموزش و پرورش بخش‌هایی از سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.
وردی اظهار داشت: هرگاه سخن از تحول به میان می‌آید یعنی از بنا همه چیز تغییر می‌کند تحولی که تمام ساختار و قوانین آن با الگوی ایرانی اسلامی تغییر می‌کند.
وی یاد آور شد: انتظاری که از مدیران مجتمع‌های آموزشی است این است که بحث سواد آموزی را جدی بگیرند چراکه در خط مقدم جبهه فرهنگی قرار دارند بنابراین باید در این راستا تلاش کنند.
انتهای پیام/غ20    
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول