اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قابلیت صعود اضطراری هوشمند؛

زیردریایی پیرانا ۲ در کرمانشاه اختراع شد

خبرگزاری فارس: مخترع زیردریایی پیرانا دو گفت: صعود اضطراری هوشمند از مزیت‌های این زیر دریایی است.

زیردریایی پیرانا ۲ در کرمانشاه اختراع شد
سید‌محمد‌امین پارسامقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در کرمانشاه، از اختراع زیردریایی پیرانا دو به راهنمایی مجتبی احمدی و با همکاری شیما سادات پارسامقدم و محسن مانشتی با حمایت دانشگاه رازی کرمانشاه به شماره ثبت 68181 خبر داد. 
وی با اشاره به اینکه با این اختراع جزو تیم‌های برتر در بخش طراحی در دومین مسابقات زیردریایی‌های رادیو کنترل هوشمند در دانشگاه مالک اشتر قرار گرفتیم، ادامه داد: کنترل از راه دور، مانور دقیق، کلید اضطراری، فیلمبرداری آنلاین، پایداری فوق‌العاده در امواج و سیستم تعادل وزنه‌ای خاص برای پایداری شناور از مزیت‌های این اختراع است. 
پارسامقدم با بیان اینکه قابلیت کف‌نشینی از دیگر مزایای این طرح است، خاطرنشان کرد: این طرح دارای دو بدنه فشار و بیرونی و بدنه مقاوم در برابر ضربات است.
وی با اشاره به اینکه این زیردریایی دارای دو سیستم باله و بالاست تانک برای غوص و صعود است، افزود: صعود اضطراری هوشمند در شرایط خطرناک و حمل غواص از دیگر ویژگی‌های این اختراع است.
پارسامقدم تصریح کرد: زیردریایی پیرانا دو، دارای سیستم آب‌بندی صنعتی به وسیله اورینگ و کاسه نمد دارای سیستم پرتاب اژدر بوده و از سرعت مناسب در سطح و زیر سطح برخوردار است.
وی در پایان گفت: کسب مقام اول قابلیت‌های ویژه و مقام برتر در بخش عملکرد در نخستین مسابقات زیردریایی‌های کنترل از راه دور دانشگاه مالک اشتر از دیگر افتخارات این تیم است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول