اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان خبر داد:

انجام 11799 ماموریت از سوی اورژانس زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: در هشت ماهه گذشته 11 هزار و 799 ماموریت از سوی اورژانس استان زنجان انجام شده است.

انجام 11799 ماموریت از سوی اورژانس زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی محمدی در کمیته ایمنی، حمل و نقل و سوانح رانندگی استان زنجان، اظهار ‌داشت: اورژانس همواره ماموریت‌های کاری خود را در درون و برون شهر انجام داده و در ماموریت‌های تصادفی و غیر تصادفی حضور دارد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته اورژانس استان زنجان 15 هزار و 769 ماموریت انجام داده است، افزود: در هشت ماهه گذشته 11 هزار و 799 ماموریت از سوی اورژانس استان زنجان انجام شده است.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان تصریح کرد: در سال جاری 7 هزار و 600 مورد ماموریت درون شهری و 2 هزار و 615 مورد ماموریت برون شهری انجام شده است.
وی از احداث پایگاه اورژانس استان زنجان در کنار بیمارستان ولیعصر زنجان خبر داد و گفت: تعداد پایگاه‌های اورژانس استان در سال جاری به 37 پایگاه افزایش یافته است.
محمدی با بیان اینکه 26 پایگاه استان زنجان در جاده‌های استان فعالیت می‌کنند، افزود: 11 پایگاه نیز در درون شهر زنجان حضور دارند.
وی توجه به جاده‌های فرعی و روستایی را از اولویت‌های اورژانس استان زنجان برشمرد و افزود: در برنامه پنجم که در حال تدوین است، این امر با حساسیت بیشتری دنبال می‌شود.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان یادآور شد: در این برنامه احداث پایگاه در هر 30 کیلومتر دیده شده است که استان نیز برنامه‌ریزی لازم را در این خصوص انجام داده است.
وی از ارائه آموزش‌های لازم به 840 نفر در ادارات مختلف استان خبر داد و بیان داشت: بسیاری از تخلفات به دلیل عدم آگاهی مردم از قوانین جامعه روی می‌دهد.
محمدی حذف راننده در آمبولانس‌های اورژانس را از دیگر برنامه‌های استان برشمرد و گفت: رانندگان اورژانس بدون کنکور وارد دانشگاه شده و پس از پایان دوره‌های خود در محل حادثه حضور می‌یابند.
وی تصریح کرد: در صورتی که زمین مورد نظر برای احداث پایگاه‌های اورژانس در شهر زنجان در اختیار این مرکز قرار گیرد، دو پایگاه در غرب و شرق استان احداث می‌شود.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان زمان حضور در صحنه تصادفات را هشت دقیقه عنوان کرد و افزود: در صورتی که این پایگاه‌ها در شهرستان زنجان احداث شود، این زمان کاهش می‌یابد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول