اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم؛

آزمون داوطلبان جذب در اورژانس 115 برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از برگزاری آزمون ورودی داوطلبین حضور در مرکز اورژانس 115 خبر داد.

آزمون داوطلبان جذب در اورژانس 115 برگزار شد
مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم  با تشریح جزئیات این آزمون تصریح کرد: در این آزمون 22 نفر از داوطلبین جذب در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم حضور داشتند.
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در ادامه با اشاره به برگزاری خوب و مناسب این آزمون اظهار کرد: افراد حاضر در آزمون از مدت‌ها قبل در دوره‌ها و کلاس‌های مختلف امدادگری شرکت کرده بودند.
فراهانی با بیان متناسب بودن دوره‌ها و کلاس‌های امدادگری با شاخص‌های مورد نظر ادامه داد: این دوره‌ها و کلاس‌ها با نظارت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان برگزار شده است.
وی در ادامه اضافه کرد: قبول‌شدگان این آزمون در مرحله بعدی باید در آزمون عملی، مهارت‌ها و آموخته‌های خود را ارزیابی کنند، این داوطلبان در صورت احراز صلاحیت‌های لازم علمی، عملی و پس از انجام مقدمات قانونی جذب و به کارگیری، به عنوان امدادگر در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم مشغول به کار خواهند شد.
لازم به ذکر است مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم در حال حاضر یکی از بهترین مراکز اورژانس 115 از نظر نیروی امدادی مجرب و امکانات در سطح کشور بوده که توانسته است در بسیاری از حوادث این قابلیت‌ها را به اثبات برساند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول