اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از همرزمان شهید شوشتری:

ریشه تمام ترورها در آمریکا و اسرائیل است‌

خبرگزاری فارس: یکی از همرزمان شهید شوشتری گفت: ریشه تمام ترورها و ناامنی‌ها در آمریکا و اسرائیل است.

ریشه تمام ترورها در آمریکا و اسرائیل است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار اسدی صبح امروز در مراسم دومین سالگرد شهدای پیشین سرباز در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمنان از همان اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران، علیه انقلاب دست به‌کار شدند به طوری که از سیستان و بلوچستان گرفته تا کردستان، از جنگ‌های شمال تا استان فارس، هر اقدامی را برای براندازی انقلاب اسلامی ایران انجام دادند.
وی افزود: هنوز این انقلاب شکل نگرفته بود، که ستون‌های اصلی آن از جمله شهید بهشتی را ترور کردند.
همرزم شهید شوشتری ادامه داد: دشمنان با وجود تمام اقدامات ننگین خود به ایران اسلامی، لقب تروریست می‌دهند.
سردار اسدی بیان کرد: تاکنون تمامی اقداماتی که دشمن علیه ایران اسلامی طراحی کرده، به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران تمام شده است.
وی افزود: هنوز انقلاب ایران دوساله نشده بود که یک جنگ تمام عیار را بر ملت ایران تحمیل کردند، اما ایستادگی و مقاومت رزمندگان ایران اسلامی امروز الگوی کشورهای آزادیخواه جهان شده و دنیا را بیدار کرده است.
همرزم شهید شوشتری با اشاره به اینکه بیداری اسلامی حاکم در دنیا ثمره هشت سال جنگ تحمیلی ایران اسلامی است، گفت: ایران اسلامی به دنیا ثابت کرد که با سلاح ایمان و توکل برخدا در برابر ابرقدرت‌ها هم پیروز می‌شود، چه بسا که پیروزی حق بر باطل در جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان نیز بر همگان مشهود است.
سردار اسدی افزود: خداوند در قرآن وعده داده است که هر کسی در هر کجای عالم، دین خدا را یاری کند خداوند هم او را یاری می‌کند و در جنگ 33 روزه این بار دست خداوند به یاری امت حزب‌الله آمد و ابهت ابرقدرت‌ها را در هم شکست.
وی با اشاره به حادثه تروریستی پیشین سرباز بیان کرد: شهدای این حادثه یک نعمت بزرگ برای کل کشور و به ویژه سیستان و بلوچستان محسوب می‌شوند.
همرزم شهید شوشتری گفت: شهدای وحدت چراغ هدایت برای اهل سنت و تشیع شده و امنیت و وحدت را بیش از پیش به ارمغان آوردند.
سردار اسدی تصریح کرد: همانگونه که می‌دانیم هر ملکی مالکی دارد و شهادت هم مالک دارد.
وی به بیانات حضرت امام (ره) در سال 1360 اشاره کرد که فرمودند:" خط سرخ شهادت خط محمد(ص) و علی (ع) است، این افتخار از خاندان امامت و ولایت به پیروان خط آنان به ارث رسیده است و هر کس به این مقام نائل آمد سند این را دارد که در این ملک ارث برده وگرنه محال است شهید شود".
اسدی اضافه کرد: سردار شوشتری و محمدزاده با این اقدام پلید دشمن به بهترین درجه رسیدند اما جایگاه عاملان این واقعه در قعر جهنم است.
 انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول