اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی:

خراسان شمالی آماده برگزاری انتخابات مجلس است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: این استان آماده برگزاری انتخابات سالم مجلس شورای اسلامی است.

خراسان شمالی آماده برگزاری انتخابات مجلس است
سید کریم سجادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در این استان فراهم شده، اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات در خراسان شمالی 702 صندوق رای پیش بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه اخیرا یک تمرین انتخاباتی به صورت آزمایشی در استان برگزار شد، افزود: این تمرین که در قالب مانور انتخاباتی برگزار شد،‌ با موفقیت به اجرا در آمد.
سجادی با بیان اینکه 9 کمیته در ذیل ستاد انتخابات خراسان شمالی تشکیل شده است، گفت: این کمیته‌ها به طور منظم نشست‌های مربوط را با حضور دستگاه‌های مرتبط انجام می‌دهند.
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مجریان برگزاری انتخابات در استان، افزود: این آموزش‌ها با همکاری اداره کل آموزش استانداری خراسان شمالی انجام می‌شود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه ثبت‌نام کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوم دی ماه آغاز می‌شود، گفت: ‌این ثبت نام به مدت هفت روز ادامه دارد و تمدید نخواهد شد.
وی همچنین با اشاره به زمان بررسی صلاحیت‌های داوطلبان است، تصریح کرد: بر این اساس طبق ماده 28 ، 29 و 30 و منابع چهارگانه، تحقیقات و بررسی‌های محلی رسماً از تاریخ چهارم دی ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا تاریخ دوم اسفند امسال ادامه می‌یابد.
12 اسفندماه سال جاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول