اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه قروه گفت: آزادترین، پرشورترین و کم‌عیب و نقص‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

سالم‌ترین انتخابات در ایران برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام صفرعلی احیا بعد از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان قروه اظهار داشت: جریان انتخابات بر خلاف تبلیغات دشمنان در کشورمان همواره از سلامت برخوردار بوده و با کمترین حاشیه‌ها برگزار شده است.
امام جمعه قروه در ادامه با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، آرای مردم را امانتی در نزد مجریان انتخاباتی اعلام کرد.

مسئولان از امکانات دولتی به نفع فرد خاصی استفاده نکنند
وی تصریح کرد: مسئولان ادارات و نهادها نباید از امکانات و تجهیزات دولتی به نفع یا علیه فرد خاصی استفاده کنند و سلایق شخصی نیز در مراحل مختلف این رویداد مهم نباید دخیل باشد.
امام جمعه قروه با تاکید بر الگوگیری از نبی مکرم اسلام(ص) به عنوان اسوه حسنه جهان اسلام، مهم‌ترین ویژگی شخصیتی آن حضرت را امانتداری برشمرد.
حجت‌الاسلام احیا افزود: این ویژگی ارزشمند در مورد مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه دست‌اندرکاران انتخابات نمود بیشتری می‌یابد.
وی هر رأی را در تعیین سرنوشت کشور بسیار تاثیرگذار عنوان و تصریح کرد: به واسطه همین آرای ارزشمند و در سایه رهبری‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ایران اسلامی از بحران فتنه 88 با سرافرازی عبور کرد و دشمنان را یک بار دیگر بر خاک مذلت نشاند.
 
تقویت مشارکت عمومی برای حضور حداکثری در انتخابات
امام جمعه اهل سنت قروه نیز با تاکید بر تقویت مشارکت عمومی برای حضور در انتخابات، گفت: باید از میان داوطلبان مجلس شورای اسلامی کسانی انتخاب و به صحن قانونگذاری راه یابند که در تمامی ابعاد شایستگی نمایندگی ملت بزرگ ایران را داشته باشند.
ماموستا اسدالله محمدی با بیان اینکه نمایندگی مردم امانت بزرگی است که به فرد واگذار می‌شود، افزود: مهم‌ترین وظیفه نماینده دفاع از اسلام، جمهور ی اسلامی و حقوق مردم است و پرداختن به مسائل واهی همچون برخی مباحث قومی و مذهبی حزب و جریان‌گرایانه، مانع از وظیفه ذاتی وی در مجلس خواهد شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول