اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

جایگاه مجلس و نقش مردم در انتخابات بسیار مهم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اهمیت و جایگاه مجلس و نقش حضور مردم در عرصه انتخابات بر کسی پوشیده نیست و بسیار مهم است.

جایگاه مجلس و نقش مردم در انتخابات بسیار مهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، علی استادحسینی در جلسه بصیرت پاسداری که با حضور پایوران و سربازان وظیفه که در حسینیه ثارالله سپاه استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: باید بدانیم که خدمت به مردم باید بدون قید و شرط باشد.
وی افزود: بدون تردید مردم نقش عمده و سرنوشت‏ساز در انتخابات دارند و این خود مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می‏کنند.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در تبیین لزوم توجه بیشتر به حقوق مردم با اشاره به فلسفه انتخابات در جمهوری اسلامی، تصریح کرد: انتخابات اوج تجلی حضور و اعمال اراده مردم است.
استادحسینی اظهار کرد: اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی و نقش حضور مردم در عرصه انتخابات بر کسی پوشیده نیست.
وی تاکید کرد: هرچه از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‏گذرد، مردم انقلابی و متعهد ایران اسلامی به اهمیت حضور و نقش تعیین‏کننده خود در همه عرصه‏های انقلاب آگاه‏تر می‏شوند و راز دوام و بقای انقلاب خود را بهتر در می‏یابند.
استادحسینی در زمینه کسب روزی حلال مطالبی را عنوان کرد و گفت: هدف اساسی دین اسلام، تربیت انسان‏ها و تامین سعادت بشر در تمام مراحل زندگی است و به همین دلیل دستورات تربیتی اسلام با توجه به نیازها، ویژگی‏ها و علایق فطری بشر صادر شده است و پیروی از آنها نقش مهمی در راستای پرورش فطری انسان‏ها دارد.
وی افزود: یکی از عمده‏ترین ویژگی‏های انبیا، پارسایان و پرهیزگاران عمل به تمام این دستورات در زندگی از جمله طلب روزی حلال است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: طلب روزی حلال شاید مهم‏ترین وجه زندگی اقتصادی یک مسلمان باشد؛ زیرا در غیر این صورت، تمام اعمال دیگر او در وجه اقتصادی زندگی‏اش زیر سئوال می‏رود.
استادحسینی افزود: کسب روزی حلال نه فقط برای به دست آوردن تمتعات دنیوی بلکه وسیله قربت برای بندگان خداست.
وی تاکید کرد: بنده مسلمان فقط پس از کسب روزی حلال است که به ادای خمس، زکات، نذر و قربانی می‏پردازد و از روزی خود را انفاق می‏کند؛ بنابراین روزی حلال نقش مهمی در رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی دارد.
وی بیان کرد: کسی که تصمیم دارد در راه خداوند متعال قدم بردارد و به معرفت او برسد باید به طور جدی از غذاهای حرام و حتی شبهه‏ناک پرهیز کند چرا که لقمه و غذایی که انسان مصرف می‏کند اثر مستقیمی در نفس و روح انسان دارد.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول