اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام:

تمهیدات برپایی گرامیداشت حماسه 9 دی ماه در ایلام اندیشیده شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: تمهیدات لازم برای برپایی گرامیداشت حماسه 9 دی ماه در ایلام اندیشیده شده است.

تمهیدات برپایی گرامیداشت حماسه 9 دی ماه در ایلام اندیشیده شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جواد نوری ظهر امروز در نشست هماهنگی برپایی حماسه 9 دیماه در ایلام اظهار داشت: 9 دی 88 سالروز شکست سران فتنه است.
وی با بیان اینکه حماسه 9 دی یکی از شورانگیزترین حماسه‌های بزرگ و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در این روز تاریخی سران فتنه در داخل کشور با شکست سنگینی رو به رو شده و در خارج کشور نیز دشمنان نظام اسلامی با ناکامی مواجه شدند.
این مسئول اضافه کرد: حماسه بزرگ 9 دی قدرت‌نمایی مردم و نظام را در برابر صف‌آرایی جبهه نفاق و استکبار جهانی نشان داد.
نوری تصریح کرد: حضور مردم ولایتمدار و بابصیرت بار دیگر شکست بسیار سنگینی برای فتنه‌گران و حامیان خارجی آنها به وجود آورد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: دشمنان کینه‌توز امید فراوان داشتند با هماهنگی و همراهی مارقین و ناکثین داخلی نظام ولایی را ساقط کنند.
وی ادامه داد: اما حضور پرشور و حماسی مردم آنان را ناامید و ناکام و در نهایت رسوا و بی‌آبرو کرد و چهره‌های نفاق را برای ملت آشکار کرد.
این مسئول اضافه کرد: بنابراین حادثه 9 دی حماسه بزرگ، ماندگار و تاثیرگذار در معادلات بین‌المللی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.
نوری تصریح کرد: مردم با بصیرت و ولایتمدار با پایبندی به اسلام ناب، آرمان‌های امام، شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اتحاد و یکپارچگی خود را به جهانیان به نمایش گذاشتند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول