اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد معرفی شد

خبرگزاری فارس: با حضور تنی چند از مسئولان استانی، سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد معرفی شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر اسدآباد معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، بعد از ظهر امروز در مراسمی با حضور مسئولان و داوطلبان سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد سرپرست جدید این اداره معرفی شد.
نماینده ولی فقیه در سازمان جمعیت هلال احمر استان همدان در این مراسم با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) اظهار کرد: یک مسئول در هر مقام و پستی باید با داشتن تقوا و دوری از گناه در راه و رضای خداوند و رضایتمندی مردم تلاش کند.
حجت الاسلام موسی سالمی یک مدیر موفق و مدبر باید برای رسیدن به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی و تقویت آن گام بردارد، اظهار داشت: دلسوزی، داشتن تقوا و تکریم ارباب رجوع از ویژگی‌ها و وظایف یک مدیر و مسئول است و باید با ملاک قرار دادن رضایت عامه دلسوزانه برای مردم کار کند.
وی برگزاری کلاس‌های قرآن در سازمان جمعیت هلال احمر شهرستان را یک کار ارزشی خواند و گفت: وجود و تلاوت قرآن مایه برکت می‌شود.
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر استان همدان هم از برگزاری انتخابات مجامع عمومی سازمان جمعیت هلال احمر در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: امسال بر اساس اعلام سازمان جمعیت هلال احمر کشور یک میلیون نفر در این انتخابات مشارکت می‌کنند.
حمید ره‌انجام بابیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد در انتخابات قبلی مشارکت خوبی داشتند، افزود: می‌طلبد که داوطلبان در انتخابات امسال هم حضور فعال و مشارکتی گسترده داشته باشند.
وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های آقایان زیوری حمید و حمزه‌ای دو رئیس قبلی اداره جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد آقای کشکولی را به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب و معرفی کرد.
فرماندار اسدآباد هم بابیان اینکه ذهنیت مردم نسبت به جمعیت هلال احمر ذهنیت مثبتی است، اظهار داشت: این ذهنیت مردم نسبت به این سازمان به دلیل ارائه خدمات موثر و تلا‌ش‌های داوطلبانه و حس انسانیت امدادگران است.
مصطفی آزادبخت ایثار، گذشت و فداکاری را از خصوصیات بارز امدادگران، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر دانست و گفت: تلاش ها، روحیه شاد، دلسوزی داوطلبان و امدادگران در گردنه اسدآباد در حوادث اخیر ستودنی است.
وی عملکرد سازمان جمعیت هلال احمر در استان همدان و شهرستان اسدآباد را عملکرد مثبت و مطلوبی خواند و از سرپرست جدید هلال احمر شهرستان خواست همکاری خود را با سازمان‌‌های دیگر تقویت کند.
در پایان از 15 نفر از داوطلبان فعال شهرستان با دادن لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد. 
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول