اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

6 هزار کلاس درس در لرستان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل نوسازی مدارس لرستان گفت: تا پایان برنامه پنجم توسعه بیش از 6 هزار کلاس درس در لرستان احداث می‌شود.

6 هزار کلاس درس در لرستان احداث می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حسین اسدی‌‌پور امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: مقام معظم رهبری مسئله اقتصاد را در سال جاری به عنوان یک مسئله‌ای با فوریت و اولویت قرار دادند و همه ما باید به این شعار باور داشته باشیم و آن را دنبال کنیم.
‌وی افزود: رهبر معظم انقلاب جهاد اقتصادی را صرفاً تلاش اقتصادی ندانسته بلکه این جهاد را در عرصه‌های مختلف از جمله علمی و فنی هم لحاظ فرمودند.
اسدی‌پور تصریح کرد: عموماً جهاد به معنی مبارزه است و در بحث مبارزه ما دشمن را در مقابل داریم، این اداره کل  رسالتی که بر عهده دارد عموماً در بحث ساخت و ساز فضاهایی است، که به وسیله آنها ما به جنگ و مبارزه با جهل و نادانی و همین طور سستی و تنبلی می‌رویم.
‌مدیر کل نوسازی مدارس لرستان با بیان اینکه تا پایان برنامه پنجم توسعه پیش‌بینی ما بر این است تا 6 هزار و 35 کلاس درس را ‌در نقاط شهری و روستایی استان احداث کنیم، گفت: یک‌سری از این کلاس‌ها مربوط به یک‌نوبته کردن مدارس است، بخش دیگری مربوط به بازسازی مدارس فرسوده استان و بخش دیگری مربوط به مقاوم‌سازی مدارس و جمع‌آوری مدارس استیجاری که احیاناً در استان موجود باشد، است.
وی یادآور شد: یکی از شاخصه‌هایی که برای این کلاس‌ها در نظر گرفته شده تراکم دانش‌آموزی در کلاس درس است و حداکثر تعداد دانش‌آموزان موجود در یک کلاس شهری حدود  35 نفر است.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول