اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خواستار شد:

تسریع در اجرای بزرگراه برازجان ـ گناوه ـ دیلم

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه خواستار تسریع در اجرای بزرگراه برازجان ـ گناوه ـ دیلم شد.

تسریع در اجرای بزرگراه برازجان ـ گناوه ـ دیلم
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری‌نسب پیش از ظهر امروز در بازدید از روند اجرایی بزرگراه برازجان - گناوه - دیلم  اظهار داشت: با افتتاح بزرگراه برازجان - گناوه - دیلم شاهد کاهش تصادفات و کوتاهی مسیر خواهیم بود.
وی بیان کرد: این پروژه از جمله مهم‌ترین پروژه‌هایی است که متاسفانه به دلایلی از جمله کمبود اعتبار و همچنین عدم همکاری مالکان زمین‌های اطراف بزرگراه به تاخیر افتاده است.
فرماندار گناوه در این بازدید ضمن اشاره به اهمیت اتمام این پروژه تا قبل از سال 90 گفت: این بزرگراه ضمن کاهش مسافت از برازجان تا گناوه و دیلم و همچنین برخورداری از جاده‌ای ایمن و جلوگیری از خطرات تصادف، محور اصلی تردد مسافرانی از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و حتی شهرهای استان بوشهر به گناوه و دیلم است.
جعفری‌نسب گفت: شهرستان گناوه یکی از مهم‌ترین بندرهایی است که در ایام نوروز شاهد حضور میلیونی مسافران در آن ایام هستیم.
امیدواریم که موانع موجود در جهت تسریع بیشتر در اتمام پروژه برطرف شوند تا به زودی شاهد افتتاح این پروژه مهم باشیم.
وی همچنین به اختصاص 5.5 میلیارد ریال این پروژه که از تیر ماه 89 آغاز شده، اشاره کرد و گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی باید در تیر ماه امسال شاهد افتتاح آن می‌بودیم که با توجه به دلایل مذکور هنوز موفق به افتتاح این طرح نشده‌ایم.
فرماندار گناوه امروز همچنین به همراه مسئولان از  گمرک گناوه بازدید و با ملوانان دیدار کرد.
جعفری‌نسب گفت: امسال سال بازسازی و نوسازی گمرک است و همه باید تلاش کنید که محیط‌های اصلی تخلیه‌زدایی مناسب و از لحاظ تجهیزات و سرمایه انسانی ارتقا یابد.
فرماندار گناوه با اشاره به سیاست دولت در حمایت از صادرات غیر نفتی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین موارد در بسته سیاستی حمایت از صادرات و برنامه‌های آن تسریع و تسهیل در پرداخت جوایز صادراتی و حرکت به سمت صادرات کالاهای با ارزش افزوده بیشتر است.
جعفری‌نسب تاکید کرد: صادرات کالاهای فرآوری شده و دارای ارزش افزوده بیشتر، موجب رونق فعالیت‌های تولیدی، رشد اشتغال و توسعه اقتصاد ملی می‌شود و به همین دلیل بخش‌های دولتی و غیر دولتی باید همه تلاش خود را معطوف تولید و صادرات اینگونه کالاها کنند.
جعفری‌نسب در ادامه از ساختمان اداری، برج کنترل و ترمینال مسافربری که در حال احداث است بازدید کرد و گفت: انبار 2500 تنی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان در ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول