اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس فناوری اطلاعات کتابخانه های عمومی خراسان شمالی خبر داد:

بهره‌مندی از امکانات آی‌سی‌تی روستایی برای گسترش کتاب‌خوانی

خبرگزاری فارس: کارشناس فناوری اطلاعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی از بهره گیری از امکانات دفاتر آی‌سی‌تی روستایی در جهت گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و ارائه خدمات کتابخانه‌های عمومی خبر داد.

بهره‌مندی از امکانات آی‌سی‌تی روستایی برای گسترش کتاب‌خوانی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی، سجاد ایزدپناه اظهار داشت: در راستای اجرایی شدن تفاهمنامه‌های بسته شده میان این اداره کل و سایر دستگاه‌های سطح استان نشست مشترکی میان کارشناسان این اداره کل و اداره کل پست استان برگزار و راهکارهای تحقق بندهای تفاهم‌نامه مورد نظر بررسی شد.
ایزدپناه بهره‌مندی از امکانات دفاتر ict روستایی در جهت گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را از جمله موارد مطرح شده در این نشست برشمرد و افزود: با توجه به مشکلات زیر ساختی که در زمینه ارائه سرویس اینترنت در بسیاری از نقاط استان از سوی شرکت مخابرات وجود دارد، دفاتر ict روستایی از ظرفیت مناسبی برای ارائه خدمات برخوردارند.
وی با اشاره به اینکه برای بسیاری از کتابخانه های روستایی تمهیدات لازم برای سفارش کتاب از طریق سامانه " کتاب من" فراهم آمده است و تنها مشکل موجود، عدم امکان اتصال این کتابخانه‌ها به اینترنت بود که تا ایجاد زیرساخت مناسب از سوی شرکت مخابرات استان، دفاتر ict روستایی می‌توانند این کمبود را نیز برطرف کنند.
کارشناس فناوری اطلاعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: در نشست مشترک کارشناسان اداره کل کتابخانه‌های عمومی و اداره کل پست استان، زمینه‌های تعامل و همکاری‌های متقابل بر اساس تفاهم نامه موجود بررسی شد.
در قالب سامانه " کتاب من" هر عضو می‌تواند با مراجعه به کتابخانه در صورتی که منبع مورد نیازش موجود نباشد، آن را از طریق این سامانه سفارش داده و کتابخانه بعد از خرید آن، برای امانت کتاب را در اختیار عضو قرار می‌دهد.
انتهای پیام/م30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول