اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت حماسه 9 دی؛

مسابقه بصیرت و میثاق با ولایت در شهرکرد برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد از برگزاری مسابقه متن ادبی و توصیف ادبی حماسه 9 دی با عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مسابقه بصیرت و میثاق با ولایت در شهرکرد برگزار می‌شود
جواد کارگران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در یوم الله 9 دی سال 88 مردم با حماسه‌آفرینی خود مخالفت خود را قاطعانه با دشمنان اسلام و نظام نشان دادند و حرکتی بزرگ و حماسی در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.
وی افزود: حماسه نهم‌ دی ماه سال 88 به حماسه‌‌ای ماندگار در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی تبدیل شده و گرامیداشت این روز بزرگ تعظیم شعائر دینی و انقلابی است.
کارگران تصریح کرد: بر همین اساس باید با اجرای برنامه‌ها و انجام اقدامات مناسب تمام تلاش خود را در راستای بزرگداشت هرچه بیشتر این حماسه به کار گیریم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد از برگزاری مسابقه متن ادبی و توصیف ادبی حماسه 9 دی با عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این مسابقه در راستای لزوم حضور نخبگان و قشر فرهیخته جامعه در تکریم و تعظیم این روز بزرگ برگزار می‌شود.
کارگران آخرین مهلت ارسال آثار را 5 دی ماه اعلام کرد و افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را به آدرس شهرکرد، بلوار طالقانی شمالی، نبش میدان ابوریحان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرکرد ارسال کنند.
وی ادامه داد: علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را در محورهای نقش عالمانه و هنرمندانه رهبری در تعادل‌بخشی و ایجاد آرامش در شرایط بحرانی، نقش حضور و مشارکت مردم به ویژه جوانان در پایداری ملی و دفع تهدیدات و ضرورت و اهمیت نقش تعاملی نخبگان جامعه در مقابله با تهدیدات احتمالی ارسال کنند.
وی به شرایط شرکت در این مسابقه اشاره کرد و گفت: حداکثر متن یا توصیف ادبی حماسه 9 دی باید در قالب یک برگ A4 و تایپ شده باشد و مشخصات کامل نویسنده متن نیز ارسال شود.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان در راستای بزرگداشت حماسه 9 دی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول