اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت 9 دی صورت می‌گیرد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان گفت: به مناسبت روز بصیرت و میثاق با ولایت، مسابقه کتابخوانی در کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی در کرمان
محمدجواد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: حماسه پرشکوه 9 دی سال 88 با فعالیت‌های فرهنگی و هنری باید تأثیر‌گذار و ماندگار شود و اداره کل کتابخانه‌های عمومی با برگزاری مسابقه کتابخوانی در این مسیر حرکت می‌کند.
وی افزود‌: ترویج فرهنگ مطالعه مفید و کتابخوانی در راستای تداوم ارزش‌ها، بصیرت‌دهی و میثاق با ولایت از مهم‌ترین رویکردهای کتابخانه‌های عمومی است.
حسین‌زاده خاطر‌نشان کرد: به مناسبت روز بصیرت و میثاق با ولایت این اداره کل با همکاری امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی آنلاین از کتب «‌موج فتنه از جنگ جمل تا جنگ نرم» از احمد ‌حسین شریفی و «شورش اشرافیت بر جمهوریت» پیرامون ریشه‌یابی حوادث پس از انتخابات 88 از حمید‌رضا اسماعیلی کرده است.
وی بیان کرد: این مسابقه از طریق سایت‌های www.booki.ir و www.kermanpl.ir صورت می‌گیرد.
وی همچنین از راه‌اندازی سامانه بلوتوث کتابخانه مرکزی استان کرمان خبر داد و گفت: راه‌اندازی این سامانه در دیگر کتابخانه‌های استان کرمان در دستور کار قرار دارد.
حسین‌زاده افزود: این سامانه در راستای اجرای سیاست‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با هدف ‌ارتقای سطح خدمات‌رسانی به مراجعان‌ راه‌اندازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: با استفاده از‌ این سامانه پس از ورود فرد به کتابخانه‌های مجهز به بلوتوث مرکزی‌‌ با توجه به ظرفیت گوشی همراه مراجعه کننده‌ یک یا چند کتاب مناسب و مفید برای تلفن وی ارسال می‌شود.
حسین‌زاده تصریح کرد: به دلیل کارکرد خوب این سامانه در تلاش هستیم طی ماه‌های آینده با جذب ‌بودجه کافی تمام‌ کتابخانه‌های بزرگ استان را به این سامانه مجهز کنیم.
وی عنوان کرد: تجهیز کتابخانه‌ها به سیستم‌های نوین خدمات‌رسانی نیازمند بودجه و اعتبارات زیادی است که به دلیل اهمیت این امر، گریزی از صرف هزینه در این زمینه نیست که ‌انجام موفقیت‌آمیز آن نیاز به حمایت مسئولان مربوطه دارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول