اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان شمالی؛

شناسایی مناطق آلوده به مواد مخدر از رویکردهاست

خبرگزاری فارس: جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: شناسایی مناطق آلوده به مواد مخدر در این استان از مهم‌ترین رویکردها است.

شناسایی مناطق آلوده به مواد مخدر از رویکردهاست
 محمدرضا یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه این موضوع نیز اخیراً مورد تاکید کمیته مقابله با توزیع و عرضه مواد مخدر نیز قرار گرفت، اظهار داشت: بر همین اساس اجرای طرح‌های پاک‌سازی در این استان تشدید می‌شود.
وی اضافه کرد: بر همین اساس در اجرای طرح شناسایی مناطق آلوده به مواد مخدر، توزیع کنندگان کلی و جزئی در سطح این استان اعم از؛ مناطق شهری و روستایی به اجرا در خواهد آمد.
جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی با بیان اینکه این طرح‌ها در طول سال تداوم داشته و متوقف نخواهد شد، از عموم مردم خواست تا گزارش‌های خود را در این زمینه به نیروی انتظامی منعکس کنند.
وی با بیان اینکه امروزه بسیاری از معضلات اجتماعی و خانوادگی ریشه در اعتیاد دارد، گفت:‌ قطعاً با برچیده شدن اعتیاد مقابل بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و اختلافات خانوادگی گرفته می‌شود.
یزدان‌پناه با تاکید بر اینکه در اجرای طرح‌های مقابله با مواد مخدر با عاملان توزیع مواد مخدر به شدت برخورد می‌شود، افزود: امروز مواد مخدر بلیه قرن بوده که بسیاری از موضوعات اجتماعی را تحت تأثیر قرار داده است.
وی در عین حال با اشاره به اینکه برای جلوگیری از اعتیاد پیشگیری بهتر از درمان است، تصریح کرد: بر همین اساس آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد توسط این شورا به بخش‌های مختلف ارائه می‌شود.
به گفته جانشین شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی؛ بسیج سازندگی استان تاکنون در اجرای این طرح این شورا را یاری کرده که قرار است این طرح با مشارکت این نهاد طی امسال نیز ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد:آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد مواد مخدر با هدف آشنایی عموم مردم با آثار سوء مصرف مواد مخدر به دانشجویان، دانش‌آموزان، کارکنان دستگاه‌ها و ... ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول