اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

نباید راه‌های افتراق و جدایی برای دشمنان فراهم شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: نباید راه‌های افتراق و جدایی برای دشمنان فراهم شود.

نباید راه‌های افتراق و جدایی برای دشمنان فراهم شود
به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام جمال یاری بعد از ظهر امروز در جریان همایش گفتمان دانشگاهی با محوریت وحدت حوزه و دانشگاه و موضوع عفاف و حجاب و زمینه‌های تحقق جنبش نرم‌افزاری در سالن اجتماعات دانشکده منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان، اظهار داشت: دانشجویان همواره از طالبان علم، فرهنگ و دانش به شمار می‌روند.
وی با اشاره به نامگذاری امروز در تاریخ ملی به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه تصریح کرد: وحدت حوزه و دانشگاه مدیون دانشمندانی مانند شهید مفتح، بهشتی و شریعتی در طول تاریخ است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه امام خمینی (ره) شاگردان بزرگی را برای توسعه کشور پرورش داد، خاطرنشان کرد: تمام این شاگردان از دانشمندان بزرگ علمی و دینی بودند که اهداف و آرمان‌های رفیعی را دنبال می‌کردند.
وی با اشاره به حیله دشمنان در سال‌های اخیر برای براندازی نظام و ترور دانشمندان علمی و دانشگاهی، اذعان داشت: دشمنان انسان‌های تاثیرگذار جامعه را مورد هدف قرار می‌دهند تا به خیال خود از روند رو به رشد کشور جلوگیری کنند.
یاری با بیان اینکه تمام شخصیت‌های بزرگ جامعه مورد احترام ملت و مسئولان هستند، گفت: خداوند را شاکریم که در راه رسیدن به اهداف مقدس نظام و انقلاب هیچ کمبود نیروی انسانی علمی و پژوهشی نداشته‌ایم.
وی درباره اهمیت و ضرورت پیوند بین حوزه و دانشگاه، اظهار داشت: حوزه و دانشگاه اساس توسعه و پیشرفت علمی و فرهنگی کشور هستند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: رسالت و هدف حوزه و دانشگاه برای دشمنان روشن شده است و آنان از این یکرنگی وحشت دارند.
وی، عفاف و حجاب را از مباحث مهم دشمنان برای براندازی نظام و دستاوردهای انقلاب برشمرد و ابراز داشت: نباید راه‌های افتراق و جدایی برای دشمنان فراهم شود.
یاری با اشاره به اقدام اخیر آمریکا برای جاسوسی از میزان توسعه نظامی و هسته‌ای ایران با استفاده از هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی، یادآور شد: خارج کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا از مدار و فرود آن با کمترین میزان خسارت نشان از قدرت ایران است و باید هوشیار بود که این عملیات‌های جاسوسانه با وسایل جدید تکرار می‌شود.   
وی با اشاره به جنگ نرم در ایران تصریح کرد: دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه سهم مهم و نقش بزرگی در مبارزه با این جنگ فرهنگی دارند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمنان برای کوبیدن قدرت کشورها از راه‌های مختلفی نفوذ می‌کنند، اذعان داشت: در بیشتر این موارد هویت و قابلیت کشورها مورد هدف دشمنان است.
وی، یکی از اهداف دشمنان جمهوری اسلامی را زیرسئوال بردن هویت اسلامی و دینی آن عنوان کرد و افزود: از بین موضوعات پیرامون مباحث اسلامی و دینی، حجاب و عفاف بیشتر مورد تهدید است.
این مسئول حجاب و عفت را از نمادهای مقدس و از موارد مورد تاکید پروردگار برای بندگان خود برشمرد و اظهار داشت: حکم تکلیفی و استقلال در انتخاب دو دسته مجزا در مقوله حجاب هستند که نگاه و رویکردهای مختلفی نیز برای آنها در جامعه وجود دارد.
وی، شخصیت آدمی را جامع، کامل و بسیار والا خواند و ابراز داشت: آدمی همواره با قوه اختیار و عقل قادر به انتخاب و برگزیدن شایسته‌ترین‌ها برای خود و دیگران است که آینده نیز طبق آن رقم می‌خورد.
یاری، منشا اولیه در بی‌عفتی و بی‌دینی را تشکیل مکتب اومانیسم دانست و تصریح کرد: هدف مکتب اومانیسم نفی گرایش دین و اعتقادات دینی است.
وی، خاطرنشان کرد: غرب و استکبار با تبلیغات غیر واقعی قصد در اختیار گرفتن قدرت تفکر و تعقل انسان‌ها را دارند که جوانان باید بیشتر در این زمینه بصیر و آگاه باشند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول