اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید روسای دانشگاه‌های تاجیکستان از موسسه رازی کرج

خبرگزاری فارس: شماری از روسای دانشگاه‌های کشور تاجیکستان از موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی کشور مستقر در کرج دیدن کردند.

بازدید روسای دانشگاه‌های تاجیکستان از موسسه رازی کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، رئیس دانشگاه کشاورزی تاجیکستان در جریان این بازدید با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های این موسسه در ارتقای بهداشت دامی و انسانی گفت: موسسه رازی، واحدی تاثیرگذار و معروف در جهان به ویژه آسیا است.
عزت‌الله ستاری افزود: یکی از اهداف سفرش به ایران معرفی و شناخت فرصت‌هایی است که می‌تواند زمینه همکاری و تبادل تجربیات بیشتر دو کشور را فراهم کند.
وی اظهار داشت: وجود موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی در تولید واکسن نشانه پیشرفت‌های علمی کشور ایران در این زمینه است.
این مسئول یادآور شد: در جمهوری تاجیکستان محصولات رازی به خوبی شناخته شده و واکسن‌های این موسسه اکنون در این کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و نتایج خوبی هم به همراه دارد.
ستاری گفت: استفاده از تولیدات موسسه رازی به ویژه طی 10 سال گذشته در تاجیکستان گسترش یافته است.
وی ادامه داد: استفاده از دانش و تجربیات جمهوری اسلامی ایران در زمینه، آموزش و راه‌اندازی این گونه واحدهای تولیدی مورد نیاز کشور ما است.
بنابراین گزارش، روسای دانشگاه‌های تاجیکستان و هیئت همراه همچنین از نمایشگاه دائمی و بخش‌های جانوران سمی و تهیه پادزهر موسسه رازی دیدن کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول