اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد:

انتقال گاز به بافق 80 میلیارد تومان هزینه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: انتقال گاز به شهرستان بافق بالغ بر 80 میلیارد تومان هزینه دارد.

انتقال گاز به بافق 80 میلیارد تومان هزینه دارد
علیرضا پیله‌ور در حاشیه مراسم آغاز پروژه گازرسانی شبکه داخلی بافق در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق، پیگیری‌ها و زحمات مسئولان این شهرستان و استان را در امر تحقق پروژه گازرسانی را ستود.
وی اظهار داشت: عملیات گازرسانی شبکه داخلی بافق دارای 60 کیلومتر خط شبکه و خط تغذیه است و با اعتباری حدود 35 میلیارد ریال اجرا می‌شود.
مدیرعامل شرکت ملی گاز استان یزد افزود: به منظور تسریع در امر گازرسانی به بافق، شبکه داخلی به سه فاز تقسیم شده که فاز اول شبکه شهری طراحی شده و در حال اجرا و طراحی فاز دوم آن نیز به اتمام رسیده است.
پیله‌ور ادامه داد: فاز دوم شبکه گازکشی داخلی بافق حدود 170 کیلومتر است که دارای سه ایستگاه TBS و یک ایستگاه CGS است.
وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در این راستا تصریح کرد: جمع هزینه‌های عملیات گازرسانی شبکه داخلی بافق بالغ بر 10 میلیارد تومان است و این اعتبار اختصاص یافته و در این مورد مشکل خاصی وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد همچنین از مشخص شدن پیمانکار پروژه انتقال گاز به بافق خبر داد و افزود: در کنار اجرای شبکه داخلی گاز بافق به زودی عملیات اجرای انتقال گاز به بافق نیز انجام خواهد شد و در این راستا با پیگیری‌های به عمل آمده و مشخص شدن پیمانکار، این مهم نیز محقق می‌شود.
پیله‌ور با اشاره به اینکه پروژه انتقال گاز به بافق ملی بوده، خاطرنشان کرد: مراحل انعقاد قرارداد باید در تهران انجام گیرد که با تلاش‌های انجام گرفته توسط مسئولان بافق و استاندار یزد، شرکت برنده شده در حال عقد قرارداد برای آغاز عملیات این پروژه است.
وی اظهار امیدواری کرد: پروژه خط انتقال گاز به بافق همزمان با شبکه داخلی این شهرستان به اتمام برسد و شهروندان بافقی به زودی از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فروش انشعاب گاز در بافق اضافه کرد: با اتمام کار شبکه داخلی بافق و آزمایش آن، شهروندان می‌توانند برای انجام شبکه خانگی و داخلی منازل خود اقدام کنند.
پیله‌ور اعتبار برآوردی پروژه انتقال گاز به شهرستان بافق را 80 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اختصاص این اعتبار در بخش شبکه داخلی 10 میلیارد تومان است و بقیه به خط انتقال گاز به بافق اختصاص دارد.
وی اذعان داشت: در زمینه جذب این اعتبار در بخش شبکه داخلی مشکلی وجود نداشته و این مبلغ مصوب شده و اختصاص اعتبار در زمینه انتقال گاز نیز از طریق ستاد و پیمانکار به صورت فاینانسور انجام خواهد شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول